Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Vi ska köra imorrn vid 11-12-tiden beroende på hur skurarna kommer. Någon som vill med? Tänkte ta en sväng till Tranemo!
Återkommer med exakt tid och plats imorrn.

Ok, jag mötte en Z750/1000 med en förare med rött ställ innan så då finns det fler i stan!

Lite tidigt för en annan. Samt vädret är inte stabilt just nu. Att jag svara 2,25 timmar efter utsatt tid gör inte saken bättre :)

Tänkte bara droppa in och säga hej!
Nytaget kort i fredags så kommer nog rulla runt på min er6:a här i krokarna en hel del under sommaren. :)

Du får se till att Frejd hoppar in här med... Antar de är du Joco ? :D
(Grattis till kortet med... :tummenupp)

Last edited:
Tänkte bara droppa in och säga hej!
Nytaget kort i fredags så kommer nog rulla runt på min er6:a här i krokarna en hel del under sommaren. :)
Hej och grattis till kortet! Verkar vara ett helt gäng med nytaget kort i stan nu. Bör finnas gott om möjligheter till samåkningar och nya bekantskaper alltså. :tummenupp Ta det vackert på vägarna, tänk åt alla trafikanter och gå gärna en fortbildningskurs om ni har tid och råd.

Du får se till att Frejd hoppar in här med... Antar de är du Joco ? :D
(Grattis till kortet med... :tummenupp)

Stämmer bra det :tummenupp

Hej och grattis till kortet! Verkar vara ett helt gäng med nytaget kort i stan nu. Bör finnas gott om möjligheter till samåkningar och nya bekantskaper alltså. :tummenupp Ta det vackert på vägarna, tänk åt alla trafikanter och gå gärna en fortbildningskurs om ni har tid och råd.

Tackar :)
Jo SMC-kurserna lockar faktiskt, får försöka pricka in någon under semestern om det passar för det verkar helt klart värt pengarna.

Fick hem mitt nya försäkringsbrev från Folksam, gissa om man blev positivt överraskad. Dom har sänkt försäkringen till 1729kr för hel/hel i år :)

Ska vi försöka styra upp en riktig körning nu då eller? En i tempo så alla kan hänga med. Tidaholm och fika?

Låter som en bra ide.. fått på mitt ya däck med nu så jag är fit for fight... Bör ju kunan bli en nice uppslutning. Ett kanske sista Hooraahh för gammel gixxern innan den går till nästa ägare.. :D :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey