ZigBee har ju en sån till salu om du nu prompt vill åka kåplöstJa då var de klart med regeringen med om byte av hoj, så nu åker Gixxern ut på annons och sen får vi se om de blir K4/5 eller en Super Duke 990 som får pryda garaget...![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ZigBee har ju en sån till salu om du nu prompt vill åka kåplöstJa då var de klart med regeringen med om byte av hoj, så nu åker Gixxern ut på annons och sen får vi se om de blir K4/5 eller en Super Duke 990 som får pryda garaget...![]()
Trodde han hade sålt sin eftersom han hade precis bytt upp sig ? Om de blir mer eller utan kåpa återstår att se, som vanligt kommer jag ha beslutsångest in i de sista...
Försäkringen väger tungt med, många ev slantar man kan spara på KTM märkesförsäkring.
(Helt beroende på vad man kan hitta för Trafikförsäkrings pris på annat bolag...)
Nej han har nog två hemma nu. Den som är i hans garage bör vara till salu. Han är nog utomlands och jobbar just nu men kommer hem i mitten av juni. Hur pass intresserad är du? Ska jag försöka kontakta honom åt dig? Jag kanske kan ordna nåtTrodde han hade sålt sin eftersom han hade precis bytt upp sig ?
Nej han har nog två hemma nu. Den som är i hans garage bör vara till salu. Han är nog utomlands och jobbar just nu men kommer hem i mitten av juni. Hur pass intresserad är du? Ska jag försöka kontakta honom åt dig? Jag kanske kan ordna nåt
Verkar inte bli nån hoj kikar resa i morgon...![]()
Idag 13.45 rullade jag ifrån A6 med körkortet i min hand! Vad säger man? GÖTT MOS!!!!!!
Ja då var de klart med regeringen med om byte av hoj, så nu åker Gixxern ut på annons och sen får vi se om de blir K4/5 eller en Super Duke 990 som får pryda garaget...![]()
Idag 13.45 rullade jag ifrån A6 med körkortet i min hand! Vad säger man? GÖTT MOS!!!!!!
Fan va göttJag röstar för KÅTÄM:n
![]()
Nu verkar det som att den är såld om jag förstod ZigBees inlägg rätt...Ja de är ju nästan lite för bra att de finns en lokalt i stan till salu...![]()
Jag ska köra en sväng vid fyratiden, skriv här om nån vill med så kommer jag till atollen vid 16.
För seeeeent, har varit ute och kört hela dagen![]()
Kör dit då? Du tog ju kortet nyss så du kan väl inte vara trött redan?
Jag har annat planerat![]()
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |