Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Klostergatan är FEL ställe att varva ur hojar på! :mad: Är väl inte fri sikt från en enda korsande gata där. Minns dödsolyckan förra året!

Det var inte så farligt som det låter det var från stillastående över kungsgatan mot torpa och inte igenom hela växellådan.Alltså en helt vanlig stoppljusgasa på ettans växel.

Det kan bli trångt i det garaget snart. Jag köpte en hoj till idag:

SWEET....

Vi får ta och dra någon repa framöver snart igen, Mitt hojåka har legat nere 1månad nu pga tidsbrist...

Men i helgen så servade jag den och nu i veckan åker de på ett nytt bakdäck så då är man fit for fight igen....

Tråkigt bara att man får fet pisk av dig när vi ska köra race på rakan vid norrahammar nästa gång...:näsblod

Är det några som ska åka i veckan så skicka ett mess om tid och plats 073-5033550

///Micke

Nån som stuntar nåt här? Tänkte ja skulle åka lite på voice fre runt 18 om nån e sugen på o joina. Om det inte öser ner dvs..

DSC00177.jpg

:banana :banana :banana :banana

Julafton!!!

Ikväll är det julafton! :tomten Då hämtar jag nya Gixxern. :hoppa

Har nog inte varit så här förväntansfull inför något sen jag var barn. Har ägt hojarnas hoj i en vecka men bara kunnat titta på bilder av den och höra hur kul farsan har haft på den, vilket bara gjort saken värre.

Om den är allt som tidningarna påstår att den är så lär jag inte bli besviken! Återkommer efter helgen, nu ska det gasas (och festas lite i Halmstad på lördag kväll):öl

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...