Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Känner igen känslan:) , själv är man värre än dagens bortskämda ungar när man väntar på något ljuvt.

Vi ses på vägen:tummenupp !

Ikväll är det julafton! :tomten Då hämtar jag nya Gixxern. :hoppa

Har nog inte varit så här förväntansfull inför något sen jag var barn. Har ägt hojarnas hoj i en vecka men bara kunnat titta på bilder av den och höra hur kul farsan har haft på den, vilket bara gjort saken värre.

Om den är allt som tidningarna påstår att den är så lär jag inte bli besviken! Återkommer efter helgen, nu ska det gasas (och festas lite i Halmstad på lördag kväll):öl

Ikväll är det julafton! :tomten Då hämtar jag nya Gixxern. :hoppa

Har nog inte varit så här förväntansfull inför något sen jag var barn. Har ägt hojarnas hoj i en vecka men bara kunnat titta på bilder av den och höra hur kul farsan har haft på den, vilket bara gjort saken värre.

Om den är allt som tidningarna påstår att den är så lär jag inte bli besviken! Återkommer efter helgen, nu ska det gasas (och festas lite i Halmstad på lördag kväll):öl

Kan ju bara gratulera...

Hör av dig när de ska ut och smiskas sen då....

///Micke

Ska fixa iordning min hoj förhoppningsvis under veckan. Läcker lite vid min oljeplugg för tillfället, gissar på att det sitter någon typ utav kopparpackning där? Oljepluggen ser heller inte ut att överrensstämma med den som syns i instruktionsboken:/

Vinka om ni ser en vit gsxr i "bruksskick" ute på vägarna!

Vinkar alltid till alla Gixxers så länge det inte går så fort att man inte vill släppa styret! :D Har själv en 750 i bruksskick som dock har fått stå åt sida lite för nya K5an

Last edited:
Om din 750 i bruksskick vill ut och motioneras finns det en tjej som gärna kör en runda! :banana

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey