På Knudan har HMS provat med öppna KM, det fungerade bra.
Vi har ju vårt b-race som är öppet för alla. KM:et är bara ett kvällsrace så det får inte bli för stort.
Lite OT, KM:et har en egen tråd här: http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=164724
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
På Knudan har HMS provat med öppna KM, det fungerade bra.
Ok då förstår jagVi har ju vårt b-race som är öppet för alla. KM:et är bara ett kvällsrace så det får inte bli för stort.
Lite OT, KM:et har en egen tråd här: http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=164724
Ligger inte Hansens Motor där nere någonstans. Jag har sett fler än en säljesannons från dem på Honda RS125. Det enda rätta valet faktiskt. En sån skulle NT klara av att drifta jämte fru, småbarn, hund och jobb. Och så illa var det faktiskt inte, visst klarade han av att skruva racer på hobbynivå (byta slitdelar), sen att han inte var så road av det är en annan femma.
Nordgren har snart en RS125R till salu, har jag hört. Kanske är den?
Edit: Honda, alltså. Förstås.
Ja alltså om HAN kommer hemdragnades med någon manistream-600 blir jag bittert besviken. En VRF400 vore värdig honom, eller ännu hellre en RVF400R (NC35). Annars har han vid flera tillfällen talat om Honda Bros 650 men någon sådan finns väl knappt att få tag på i Sverige....Udda über alles.![]()
NyPanik kanske provkörde en fyrtaktare, grät av lycka och bestämde sig i samma ögonblick för att regga sig på SH under nytt nick: R1_TobbeNå vad blev det....
Honda Deauville 650.![]()
I så fall måste han bannas från racingforumet för all framtid.
Kanske ska byggas om till en RC31? Väskorna bara på för att köra till banan? Fanns en färdig RC31 till salu i Köpenhamn annars, NT och byggahojprojekt hör kanske inte ihop?Är det sant?I så fall måste han bannas från racingforumet för all framtid.
![]()
[/IMG]
Aha!
Det blir en tourer nu!
4-takt ÄR inte farligt.
Säg efter mig:4-takt ÄR inte farligt![]()
Varken farligt eller fel, precis som Volvo, Pripps Blå eller Scans Falukorv, dock är det inget för en sann conneiseur som Nyteknik.
Nä - tvåtaktsboquet är faktiskt nåt som även jag kan gå igång på!
Åååå vad du kommer att få ångra den meningen.![]()
Mitt skånska ex är faktiskt utrustat med förhöjd ruta som står rakt upp samt grå plastskydd för både händer och fötter.Är det sant?I så fall måste han bannas från racingforumet för all framtid.
![]()
![]()
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|