Nytt åk!

Om det är en tourer måste jag banna dig för att du skrev det i racingforumet. :mad:

Kom förbi mig. Du kan få köpa min Skeppshult Automat (herr) också - men det är kanske för mycket elektronik i den för dig ;)

Kaffe med råttgift serveras om du har vägarna förbi :tungan

Om han inte köper en tvitaktare så ska jag reta honom i 1 år.

Minst!

23 Augusti..., det är för sent på säsongen för en Trans Europe Express, det måste var en Ponny Expressen som är på ingång. Right? Vilka udda hojar har varit till salu i skåne på senare tid? Mainstream hojar är ju inte riktigt din grej. Ska du ställa upp i LMS klubbmästerskap?

Förväntningarna är skyhöga... :hihi ...undrar om det varit så för vilken profillös medlem som helst? :D

Finns HD:s -08:or att köpa redan nu alltså? :)

typ

%7BDBD75510-630D-484C-AC7F-FF98DBB08818%7D.jpg

23 Augusti..., det är för sent på säsongen för en Trans Europe Express, det måste var en Ponny Expressen som är på ingång. Right? Vilka udda hojar har varit till salu i skåne på senare tid? Mainstream hojar är ju inte riktigt din grej. Ska du ställa upp i LMS klubbmästerskap?
Får man köra LMS KM även om man inte tillhör LMS?

Nej det är klart man inte får, men NT är ju LMS-medlem, han kanske inte har löst ut sitt medlemskap i år med det går ju att ordna omedelbums, åsså en engångslicens på det så är saken biff.

Förresten så gissar jag på en 4T 400cc.

Edit.
Eller en SV650. NT är en sucker for underdogs.

Last edited:
Så synd :-(

Nej det är klart man inte får, men NT är ju LMS-medlem, han kanske inte har löst ut sitt medlemskap i år med det går ju att ordna omedelbums, åsså en engångslicens på det så är saken biff.

Förresten så gissar jag på en 4T 400cc.
På Knudan har HMS provat med öppna KM, det fungerade bra.

Last edited:
Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard