Nyhet: Rickard Pålsson om STCC/Veidec 2006!

Status
Ej öppen för fler svar.
R2 skrev:
vidare mc-klass eller INTE... eller läser jag för mkt mellan raderna nu?
Jag menar, Pålsson får ta det som förarna och förbundet anser lämpligt, take it or leave it.
Men som läget är nu har vi ingen chans att uttala oss om detta, då inga som helst fakta ligger på bordet.

Jag vill inte anklaga dig för något alls, skriv på du som fler borde göra.

Nordgren, du är väl det närmaste vi kommer svemo här, har du något att komma med?

Nordgren är i Holland och mekar ihop en skööning ahhhh jag menar han är på Assen och mekar ihop en skön inställning på hojen till dagens race!

Swedie skrev:
Jag vet inte om vi borde ta svaren från undersökningarna, på framsidan, samt på artikelns sida, som fakta eller inte. Men de är ju värda att ta sig en funderare om!
  • 80.4% som svarat som åskådare vill se en 1000cc-klass.
  • 97.6% röstar att Pålsson ska få som han vill.
Ska vi ignorera vad åskådarna vill se? Och även ignorera vad de som läst artikeln tycker? Brukar ju vara så att de som klagar hörs mest.
Pollen från den tendensiösa partsinlagan på förstasidan har inget som helst värde. Frågan där gällde om Pålsson skall få som han vill. Och, som du själv märkte i ett senare inlägg, är det ingen som vet vad han vill eller vilka planer han har. Så vad är det egentligen ni har röstat för?

Ta bort den här tråden och starta en ny om du vill ha en vettig diskussion här. Det skulle vara trevligt om någon kunde presentera SVEMO:s tankar och planer på hur STCC-samarbetet och RR i stort skall utvecklas. Blir bättre balans och lättare att ta ställning då.

Inget som helst värde? Pyttsan. Där faller även ditt resonemang när du så lätt kan kasta bort röstningsresultat. Pollen handlar om vad folk vill se och är har massor med värde för en som nästa år skall styra upp en tävling för de som vill se Roadracing i Sverige.

Ingen som vet vad han vill? Nähepp. Så du förstår inte genom att läsa artikeln att han vill ha 1000cc och promota det?

Försök föra en diskussion istället för att förklara denna ovettig.
Och sedan att önska att den tas bort? Vart fick du foten i kläm nånstans som gör att du reagerar så?

Ny information är inkommen. Tråden stängs. Har ni något att säga om år 2006 års roadracing som borde synas i TV, så ta upp det med Svemo. Det är dom som avgör.

Kommer kanske upp en ny artikel om det nya jag fått in. Men vet inte om jag vågar, för de som varit negativa här vill inte höra det. Men för sportens bästa borde jag nog lägga in artikeln ändå. Återkom snart.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!