Nyhet: Ingen MC-klass i SVT

Kanon!

Då slipper man bry sig om att kolla på dumburken! ;)

Äh, då skiter jag i det... Tillbaka till SM-depån med ett lock folköl och ett rustatält. Faen va gött :)

Don Quixote skrev:
Äh, då skiter jag i det... Tillbaka till SM-depån med ett lock folköl och ett rustatält. Faen va gött :)
Bättre känsla......... nice to see you back on track ;)

Don Quixote skrev:

Härligt! Jag har redan börjat planera vad som ska slängas på grillen! :banana :fyllisar

oscar skrev:
Härligt! Jag har redan börjat planera vad som ska slängas på grillen! :banana :fyllisar

Det låter det! :fyllisar På nått sätt var det lite av en lättnad. Man slipper gå hela vintern och slita som ett djur för att få ihop tonvis med pengar och sponsorer o skaffa flådigt tält o massa annat bös. Nu blir det nog att jag behåller kwacken, kanske lagar kåpsettet och i bästa fall köper ett nytt. Ser riktigt fram emot det här...

Intressant ändå att Rickard "Messias" Pålsson verkligen verkar ha de stora visionerna och målen för en hojklass i STCC, "roadracingälskare" som han är.....

Han har tagit första steget i sitt mödosamma arbete att lyfta svensk RR!

:tummenupp

Don Quixote skrev:
Det låter det! :fyllisar På nått sätt var det lite av en lättnad. Man slipper gå hela vintern och slita som ett djur för att få ihop tonvis med pengar och sponsorer o skaffa flådigt tält o massa annat bös. Nu blir det nog att jag behåller kwacken, kanske lagar kåpsettet och i bästa fall köper ett nytt. Ser riktigt fram emot det här...

Byt kåpset förihelvete!!! En hoj som ser ut som ett riktigt vrak (typ din eller Linds) blir som ny med ett nytt kåpset!

Steny skrev:
Det kan bli bra ändå......................
Så sant så. Vi får nu i helgen ta och berätta hur vi vill ha det, i SM och SO alltså.

Det huvudsakliga för att öka sporten, tycker jag..., är att byta kanal från SportExpressen till SVT24. Även om det kommer kosta oss mer! För det är det värt! ALLA har ju SVT24 snart.

Steny skrev:
Det kan bli bra ändå......................

Ja, vad gäller STCC och hojar så kan det ju faktiskt fortfarande bli nått bra. Pålsson har ju inte sagt att det inte blir nått alls. Kanske livesändningar i SVT24? Vem vet...

Don Quixote skrev:
Ja, vad gäller STCC och hojar så kan det ju faktiskt fortfarande bli nått bra. Pålsson har ju inte sagt att det inte blir nått alls. Kanske livesändningar i SVT24? Vem vet...
MEd tanke på att all utrustning etc kommer vara där kan det ju bli inspelat på ngt vis och vänster och visas på tex SVT24.

Strider skrev:
Javisst kan det bli det. Ibland kanske man måste ta ett steg tillbaka innan man kan ta två framåt.

Fast eftersom processen tycks pågå för fullvarv just nu så kanske vi skall vänta med att hylla eller döma inblandade parter tills alla korten i leken är synade.
Men det är ju så tråkigt. Spekulationer och pajkastning är kul ;)

Strider skrev:
Fast eftersom processen tycks pågå för fullvarv just nu så kanske vi skall vänta med att hylla eller döma inblandade parter tills alla korten i leken är synade.

Jaså vi ska det? Nu när det inte är Sköld eller SVEMO som ska dömas menar du?

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back