Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inte stressa nu.....tänk på att de kommer en massa löv och skit nu på vägarna.Ida.J skrev:japp ska bara fixa lite på hojen först... men sen så...! skulle haft den körklar nu i helgen... men inte... hoppas på ännu mer fint väder framöver så man får köra lite innan det blir för kallt...![]()
Syss skrev:Välkommen och grattis!
Men kör försiktigt nu, det är pisshalt ute... La själv hojen i fredags...![]()
Varför gjorde du så??? Hoppas det är ok med dig, cyklar finns det fler avSyss skrev:Välkommen och grattis!
Men kör försiktigt nu, det är pisshalt ute... La själv hojen i fredags...![]()
CaféRacer skrev:Grattis grattis!
Men det luktar lite skenförsäkring, 86á o en gixxer600 ??... Hmm
rust29 skrev:Varför gjorde du så??? Hoppas det är ok med dig, cyklar finns det fler av


Stoppsladd skrev:Grattis![]()
hojen köpt i Gagnef/ Dalarna?
CaféRacer skrev:Grattis grattis!
Men det luktar lite skenförsäkring, 86á o en gixxer600 ??... Hmm
kul att du fått körkort.o fin mc hade du oxå.kör försiktigt ett tag nuIda.J skrev:Nej inte i Gagnef... men i Karlstad
skenförsäkring... nej då... inget sånt inte... allt är i sin ordning...! Det får kosta om man ska ha det man vill ha![]()

Per Fireblade skrev:kul att du fått körkort.o fin mc hade du oxå.kör försiktigt ett tag nu![]()
Hoppas kan man ju.Längtar till våren så jag får ge mej ut o åka igen.Ställde av för en månad sen :kocko Men jag får hänga här på sporthoj iställetIda.J skrev:jadå jag ska tänka på att köra försiktigt.. det är ju som sagt lite halt på vägarna nu... Tack för alla försiktigthetsvarningar...kanske man tänker lite längre
![]()
Ida.J skrev:Nej inte i Gagnef... men i Karlstad
skenförsäkring... nej då... inget sånt inte... allt är i sin ordning...! Det får kosta om man ska ha det man vill ha![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |