Nybörjare

Ida.J skrev:
japp ska bara fixa lite på hojen först... men sen så...! skulle haft den körklar nu i helgen... men inte... hoppas på ännu mer fint väder framöver så man får köra lite innan det blir för kallt... :)
Inte stressa nu.....tänk på att de kommer en massa löv och skit nu på vägarna.

Om du ändå åker ut så kör försiktigt....
 
Välkommen och grattis!
Men kör försiktigt nu, det är pisshalt ute... La själv hojen i fredags... :(
 
Syss skrev:
Välkommen och grattis!
Men kör försiktigt nu, det är pisshalt ute... La själv hojen i fredags... :(


Jupp halt i morse med , fick en mindre baksladd, ta det lugnt !!!!

Välkommen och grattis :D
 
rust29 skrev:
Varför gjorde du så??? Hoppas det är ok med dig, cyklar finns det fler av


Ehum, jag har inget standardsvar på det faktiskt... :3freak
Ursula och jag mår efter omständigheterna väl, tackar som frågar, ett par nya allvädersbrallor, ett kåpglas, en blinker och en skruv så är vi fit for fight igen! :banana
 
Stoppsladd skrev:
Grattis :banana

hojen köpt i Gagnef/ Dalarna?

Nej inte i Gagnef... men i Karlstad :)

CaféRacer skrev:
Grattis grattis!
Men det luktar lite skenförsäkring, 86á o en gixxer600 ??... Hmm

skenförsäkring... nej då... inget sånt inte... allt är i sin ordning...! Det får kosta om man ska ha det man vill ha :)
 
Ida.J skrev:
Nej inte i Gagnef... men i Karlstad :)



skenförsäkring... nej då... inget sånt inte... allt är i sin ordning...! Det får kosta om man ska ha det man vill ha :)
kul att du fått körkort.o fin mc hade du oxå.kör försiktigt ett tag nu :pannkyss
 
Per Fireblade skrev:
kul att du fått körkort.o fin mc hade du oxå.kör försiktigt ett tag nu :pannkyss

jadå jag ska tänka på att köra försiktigt.. det är ju som sagt lite halt på vägarna nu... Tack för alla försiktigthetsvarningar... :) kanske man tänker lite längre :tummenupp
 
Ida.J skrev:
jadå jag ska tänka på att köra försiktigt.. det är ju som sagt lite halt på vägarna nu... Tack för alla försiktigthetsvarningar... :) kanske man tänker lite längre :tummenupp
Hoppas kan man ju.Längtar till våren så jag får ge mej ut o åka igen.Ställde av för en månad sen :kocko Men jag får hänga här på sporthoj istället :)
 
Ida.J skrev:
Nej inte i Gagnef... men i Karlstad :)



skenförsäkring... nej då... inget sånt inte... allt är i sin ordning...! Det får kosta om man ska ha det man vill ha :)

Reeeespekt :) får man fråga vad du får pröjsa i månaden?? ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top