Gulleplutt
#24, Rookie 1000
Finns det nån som har lite knep.
Köpte en R1:a i måndags. Är rätt kass på hoj å.
Men iaf är ju lätt å få upp på bakhjulet bara vrida fullt på 1:an.
Dock undrar jag hur fan man få upp den på 2.an man vill ju inte slå över så att säja
. hur gör ni andra e det bara lite varv å koppling som gäller?
Jag antar att motorbroms oftast räcker om man får upp den lite väl mycket eller måste man sitta å vara beredd med foten?
goda råd motages gärna
--------------------------------
Jag avstår helst från whine inlägg
Köpte en R1:a i måndags. Är rätt kass på hoj å.
Men iaf är ju lätt å få upp på bakhjulet bara vrida fullt på 1:an.
Dock undrar jag hur fan man få upp den på 2.an man vill ju inte slå över så att säja
Jag antar att motorbroms oftast räcker om man får upp den lite väl mycket eller måste man sitta å vara beredd med foten?
goda råd motages gärna
--------------------------------
Jag avstår helst från whine inlägg
Själv e man tvungen att dra, koppla och skrika för att cyken ska lyfta.. Men jag kanske använder fel teknik 

