sandstream
Guest
En powerwheelie är när man drar upp den enbart på gas, dvs utan koppling eller gung.Interceptor skrev:Med powerwheelie menar jag att man använder kopplingen för att slanga.
detta sliter på kopplingpaket o däck(egen erfarenhet) men det ser häftigt ut...och är en skööön känsla.![]()
Titta på MotoGP eller en turbohoj så ser du hur det går till
Angående att "snärta" med kopplingen:
Håller ni som kan koppla upp jämn gas och sedan in med kopplingen snabbt eller drar ni in kopplingen och ger gas och släper sen kopplingen?


(oxå egen erfarenhet)