Nya SMC-Sporthojsinstruktörer

Jag vill köra Monza med er :4skrika se nu till att bjuda in mej

Gottis skrev:
2209432 Jag vill köra Monza med er :4skrika se nu till att bjuda in mej
Ja du kan ju komma upp alla måndagar i Juli...fri åkning för allmänheten,
men vi instruktörer finns ju på plats

Revelator skrev:
2209333 Men va tusan, klart man hade ställt upp om ni hade hört av er...:) Men nu åker vi ju upp på Söndag kväll och bara busar på
Mån-Tis istället, osis, hade ju kunnat bli en fyrdagars där ju...finns det ingen kontaktlista för instruktörer förresten???

Mvh Olle

Ja, vad kan man säga...du är en Värsting juuuuu! Våååra Bruuudar!!! :tummenupp

Hört av och hört av!
Jag/Vi har ingen lista över alla instruktörer, och om jag nu hade detta så har jag ingen lust att kontakta över 150 personer!
Denna kurs bokade jag i september -05, i december blev den officiell och då la jag ut den här på SH på instuktörsforumet som bara SMC`s sporthojsintruktörers har tillgång till! Kursen lades även ut på SMC`s hemsida efter årsskiftet!
När ni nu blev klara och godkända så kom ni inte in på insruktörsforumet, så då skrev jag i det vanliga forumet att det behövdes instruktörer!
Hur som helst så blev vi 9 sporthojsinstruktörer + 3 hjälpinsruktörer plus 5 vanliga SMC insruktörer.
Och eftersom kursen inte blev fullbokad så blev detta alldeles lagomt många instruktörer! :tummenupp

Last edited:
Revelator skrev:
2209333 Men va tusan, klart man hade ställt upp om ni hade hört av er...:) Men nu åker vi ju upp på Söndag kväll och bara busar på
Mån-Tis istället, osis, hade ju kunnat bli en fyrdagars där ju...finns det ingen kontaktlista för instruktörer förresten???

Mvh Olle

Ja, vad kan man säga...du är en Värsting juuuuu! Våååra Bruuudar!!! :tummenupp

Som sagt var Olle vi behöver din hjälp på Rörberg på måndag. Samma sak med dig MickeG om du fått ordning på lägenheten.
Jag får tacka för två roliga dagar på Midlanda. Det är inspererande att köra med de som kan.
/Marcus

Last edited:
Suzuki GSXR skrev:
2220311 Som sagt var Olle vi behöver din hjälp på Rörberg på måndag. Samma sak med dig MickeG om du fått ordning på lägenheten.
Jag får tacka för två roliga dagar på Midlanda. Det är inspererande att köra med de som kan.
/Marcus
/Marcus

Låter ju kanon, måste fixa med jobbet och barnpassning bara...hör av mig via PM hur det ordnar sig.

Hur går det får vi tillgång till Instruktör forumet snart lr :confused:

vill gärna planera lite :)

Galne Dansken skrev:
2234910 ..........
Då får du ta och Bossa lite och säga åt dem på skarpen snart :hihi

Gottis skrev:
2233902 Hur går det får vi tillgång till Instruktör forumet snart lr :confused:

vill gärna planera lite :)
Nu är du Rikskändis också Gottis!
Du var med i Mc-Folket:)

Snart står du med på gästlistan på Spy Bar med :D

Börjar ta slut på popcorn och öl här minsann, annars har jag inget emot att vänta eller så... :rolleyes:

TinaTjejen skrev:
2235135

Nu är du Rikskändis också Gottis!
Du var med i Mc-Folket:)

Snart står du med på gästlistan på Spy Bar med :D

:D:D såg det att jag va med riktigt snygg bild också men klart jag räknar ju inte med något annat när jag är med :hihi

Angående Spy Bar så skippar jag nog det sånna där brats och stockholmare kan man ju va utan iaf bratsen ;) men gärna stående på några gästlistor på banorna runt om i sverige tackar jag inte nej till :rolleyes:

bikerwoman skrev:
2236393 ...intet är som väntans tider....
Mina väntans tider spenderar jag surfandes på blocket och springandes på MC-firmor i jakt på en banräser (registrerad för trafik förstås) för Daytonan känns lite tungstyrd :) . Valet ligger mellan japanska och engelska maskiner i 600-kubiksklassen.

Läste senaste Bike och blev då klart sugen på en Daytona 675... :kär Fast det verkar svårt att hitta en repig och billig sådan. :(

n'Lasse skrev:
2236874 Mina väntans tider spenderar jag surfandes på blocket och springandes på MC-firmor i jakt på en banräser (registrerad för trafik förstås) för Daytonan känns lite tungstyrd :) . Valet ligger mellan japanska och engelska maskiner i 600-kubiksklassen.

Läste senaste Bike och blev då klart sugen på en Daytona 675... :kär Fast det verkar svårt att hitta en repig och billig sådan. :(
Varför inte gå med i ponnyklubben: http://www.sporthoj.com/annonser/?id=36025#

n'Lasse skrev:
2236874 Mina väntans tider spenderar jag surfandes på blocket och springandes på MC-firmor i jakt på en banräser (registrerad för trafik förstås) för Daytonan känns lite tungstyrd :) . Valet ligger mellan japanska och engelska maskiner i 600-kubiksklassen.

Haha, plockade upp en sån på skamkärran sist på Gelleråsen;-) den var väldigt repig och fin :tummenupp

highside skrev:
2236911 Varför inte gå med i ponnyklubben: http://www.sporthoj.com/annonser/?id=36025#

Hörru min lille sekreterare;) Ägna dig åt att skriva ner senaste styrelseprotokollet och skicka till mig i stället för att sitta här och göra reklam för små ponnies :hihi

Jag vet ju inte ens när nästa möte är! Sorry att jag lånade tråden...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman