Galne Dansken
Uppsala Roadrunners
n'Lasse skrev:2291939...Frågan är då hur jag ska göra. Ska jag be Folksam att ringa till Galne Dansken ifall de inte tror på mig?![]()
JA

(Det är en del av straffen som jag får ta - sålänge att listen inte är klar.. Även om jag vett att i princip börjar den bli klar - den sista Instruktör har rapporterad in - Mailen liggar nu hos Joppe - som är på Montza och kör direkt tuill CSS - innan han kan göra den klar och ge den till mig som sen ska ge den till Folksam / Swedie etc.. Så när den kommer till mig, är jag på väg till Mo i Rana utan satelit internet koppling - och innan jag har tourad hem har det gått lite mera tid... (Ska se om inte Joppe kan maila Swedie direkt - så vi får dom sista styckar in.. )
n`Lasse - grattis med nya hojen.. Du kan köra den in med mig - Vi drar från Kinnekulle onsdag afton till Mora - vart vi slaggar över hos Red Wings innan det touras till Mo i rana för helgens hämningslösa körning på banan däruppe. Sen torer vi via Lofoten, Björnöen och Antarktis retur till civilisationen..