Om jag som invandrare umgås i era kretsar, är svenskmedborgare sköter mig som en svensson, är välutbildad, har ett bra jobb, tjänar mer än er, får fler brudar än er, har fetare bilar än er, fetare o grymmare hoj dessutom, min fru är en svensk super snygg blond kvinna som är alla mäns dröm, har ett stort och fint hus bla bla bla och sedan skulle en svensson se mig.......inte nog fan räcker det inte då!!!
Då får man även höra kolla den där jävla svartskallen han är i vårat land, tar våra jobb, våra brudar, och dessutom tror han att han är svensk också.
Svenskar har en avunsjuka, ni tror även att vi ska ta erat land ifrån er, så ni klarar inte av att se en invandrare ha bättre jobb än er med högre löner så klagar ni på varför många går på bidrag. tror du en fullblodad arabhäst vill jobba som en packåsna? hellre gör man inget alls så enkelt är det. Jag har fan inget emot svenskar, ser mig själv som svensk, är svensk medborgare, firar alla svenska högtider, det enda jag inte käkar är surtrömming, jobbar, betalar skatt, ja allt en svensk gör om inte lite mer, för det kräver ni av mig. men inte fan slutar ni upp med era jävla idiot beteende. har börjat bli jävla trött på detta jävla snack från personer som inte ens varit med om hälften så hemska/jobbiga saker i livet men ändå betee sig som skit. Egentligen är det er själva ni ska ha bort, inte bara från Sverige utan från jorden.
Ni ser inge fel i rasister, men de är de ni har att tacka varför ni inte kan sjunga eran nationalsång i skolan, eller bära en t-shirt med svenska flaggan, eller hänga upp en svensk flagga på balkongen utan att bli kallade rasister. Ni har tillåtit era kära svenska rasistiska landsmän använda de fina saker som en patriot har att vara stolt över som deras jävla rasistiska symbol. Sedan tycker ni att det är konstigt att invandrare känner på ett visst sätt när dessa saker dyker upp runtomkring dem. Inget fel i att älska sitt land, jag älskar i alla fall Sverige, men trotts det spottar ni på mig, men ändå skulle ni inte förstå om jag vände emot er och hatade er. I USA skulle de ha full respekt för mig ifall jag var som jag är här fast där, jag skulle få komma in i deras gemenskap och känna att jag vill kämpa med mina, inte kämpa med "mina" samtidigt som de kämpar emot mig.
Ni säger att ni inte menar mig, men vem fan menar ni da? min mamma? min bror?
Varför kan inte resten av världen vara som inom sporten? den bästa älskas av fansen oavsett färg, land, religion, kultur, språk? då tror jag nog skulle peppa fler att vilja prestera. Men när det är tvärtom så har ni inte så mycket att säga till om.
Edit; det där med efterlyst, inte fan är det svårt att snacka med utlänskbrytning, fler o fler svenskar har hört det och kan härma en invandrare jäkligt bra. Tror ni inte att dessa gärningsmän gör till sina brytningar för att vilse leda misstankarna om just dom? svårt o räkna ut va?