Nya hemsan

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Tjenare SH:are
Har precis lanserat nya sidan :tummenupp

Ros & Ris är det jag vill åt, vad tycker Ni????

ALEXLIND.COM

Snygga bilder, men går det inte att undvika flashmenyer??
Flash är bannlyst på jobbdatorn så det blir bara en ful ruta där.

Snygga bilder, men går det inte att undvika flashmenyer??
Flash är bannlyst på jobbdatorn så det blir bara en ful ruta där.

Njaej, jag fick precis igenom flash, det har varit flashfritt innan.. Men flashfritt på jobbet!? Jobbar du statligt eller! :D
Flash måste man ju ha!

Tack Sportbike! Har en jäkligt cool grej på g nu.. kommer på hemsidan inom kort :yoparty

Här på arbetsdatorn som har upplösningen 1024x768 fick jag sidscrolla. Vet inte hur vanlig sådan neandertalupplösning är idag, men kan vara värt att veta.

Hej.

1. Tycker bildspelet längst upp hade varit snyggare utan den vita faden i kanten av bilden. Den faden tycker jag gör så hela sidan ser billig ut. Passar helt enkelt inte.
  2. Dina sponsorer till vänster. Minska ner loggorna, de tar på tok för stor plats. Klart sponsorerna blir glada för de snor all fokus på sidan. Jag hade nog lagt dem till höger på sidan med. Kanske en länk till sponsorer med större bilder och info om dem.
  3. Se till så att stoleken på alla bilder har de rätta formaten. Dvs minska höjden lika mycket procentuellt som bredden. Finns några bilder där cyklarna ser väldigt höga ut.
  4. Tycker infon om dig själv känns lite oseriös. Jobb: Heltidstekare
    Finns en del fördomar om denna titel.
  5. Gillar inte katalogstrukturen i Gallerier. Hade gjort den med informativa thumbnails istället.

Mina åsikter av vad jag hade funderat på att förändra.

Mvh
Andreas

I Chrome-browsern kan jag klicka på menyalternativen så de studsar lite men inget mer händer... :va

Väljer du flash bör du också ha ett alternativ. :tummenupp

EDIT: jag har alltså flash men det krånglar ändå.

Menyalternativen studsar lite för mycket, både när man rör musen över alternativet men också när man drar bort muspekaren från alternativet. Blir lite väl hoppigt. De behöver kanske inte heller röra sig så mycket.

Själva bildspelet är i sig helt ok men det hade varit trevligare om bilden inte bytts ut lika ofta och kanske även utan "flashen" som blir vid varje bildbyte. Håller också med d96angl om att sponsorloggorna borde ta mindre plats och kanske även ligga till höger.

Totalt sett, som det är nu försvinner själva brödtexten bland allt annat, trots att den borde vara det som framhävs mest.

Njaej, jag fick precis igenom flash, det har varit flashfritt innan.. Men flashfritt på jobbet!? Jobbar du statligt eller! :D
Flash måste man ju ha!

Tack Sportbike! Har en jäkligt cool grej på g nu.. kommer på hemsidan inom kort :yoparty

Nope, inte statligt jobb.

I Chrome på Macen fungerade det, det var Chrome på Linux som det inte gjorde det, brukar inte ha problem med flash där.

I övrigt håller jag med Ola.

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back