Jag fick hem min gopro 3 black edition och är fortfarande extas! Wifi till fjärr, livestream till telefonen via gopro app, 720 120 fps, och en grym 1080 60 fps samt ultra wide 1440 48 fps. Verkar riktigt bra!
Fråga: "vem" är access punkt, GoPron eller Mobilen?Jag fick hem min gopro 3 black edition och är fortfarande extas! Wifi till fjärr, livestream till telefonen via gopro app, 720 120 fps, och en grym 1080 60 fps samt ultra wide 1440 48 fps. Verkar riktigt bra!
Fråga: "vem" är access punkt, GoPron eller Mobilen?
/D
kör den mest i 720 30 fps. 60 fps när jag vet med mig att det är slowmodax.vilken upplösning brukar ni köra med ni som har gopro ?
kör den mest i 720 30 fps. 60 fps när jag vet med mig att det är slowmodax.
kanske dax å ta steget upp till 1080 nu
Absolut, men hur löser man det när den sitter i det vattentäta skalet? Visst, finns skeletonskal, men då är den ju inte vattentät längre.. Tycker GoPro borde tänkt på detta och tillverkat en trådlös mic att köpa till.Både gopro och sonys har väl externt uttag för mic, så är väl bara bara plugga in nån liten mic och dra in i hjälmen väl?
Fast om inte jag kommer ihåg fel så är det väl så att Sonyn har hål för vanlig 1/4" stativskruv? Då kan man alltså använda samma prylar som man använder för att sätta fast vanliga videokameror och stillbildskameror på saker och ting. Detta medan GoPro kräver ett extra tillbehör för ett par hundra för att man ska kunna fästa de på vanliga stativ.Jag hade ställt in mig på att köpa sonyn men det föll på att det finns så få tillbehör för att fästa kameran då de inte hunnit släppa de än
Men hade de tillverkat en version som klarade av trådlös mick så hade den kanske blivit både tyngre och dyrare (kanske inte så många gram tyngre om de kört en bluetoothlösning iofs). De kanske gjorde en överslagsräkning på hur många som vore intresserade av att kunna använda en trådlös mikrofon, hur mycket högre tillverkningskostnaden skulle vara, hur mycket mer utvecklingskostnader på hårdvara och mjukvara som skulle behövas, vilken effekt allt det skulle få på försäljningspriset och om det vore en sån unique selling point för att tillräckligt många skulle välja det alternativet istället för att gå till konkurrenterna.Absolut, men hur löser man det när den sitter i det vattentäta skalet? Visst, finns skeletonskal, men då är den ju inte vattentät längre.. Tycker GoPro borde tänkt på detta och tillverkat en trådlös mic att köpa till.
Dålig fart i denna tråden..
Jag ska köpa en inom kort. Lutar åt en GOPRO 3+ Silver? Kommer användas i första hand till mc-filmer, men även semester, bad å ungar! Vad har den för batteritid vid inspelning i 720p respektive 1080p?
Vad är det för kamera onvanligaklockor.se säljer? Ser ut att vara en kopia på gopro, funkar gopros fästen till den? Den var dock inte så lockande med 70 min batteritid..
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |