Geggamoja
Sportsmart är då helt perfekt!!![]()
Däckkrängare i dubbel bemärkelse?!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sportsmart är då helt perfekt!!![]()
Du som testat, och vurmar så för dem.
Det här fantastiska våtgreppet, finns det nån gråzon på den som i torrt? Att man kan "hitta" gränsen. Eller är det som vanligt i blött att det greppar tills det släpper, och sen blir det skamkärra?
Roadsmart släpper kontrollerat bak iaf. Så pass kontrollerat att en bion som mig hinner rädda situationen
Hur jag än gör så får jag nog inte ut mer än max 500 mil på ett däck (gatkörning) Hur f*n gör man för att få ut upp mot 1000mil på ett däck?
Skulle vara hemskt tacksam om nån kunde lär mig!![]()
Jag körde knäskrap (i en långsam men tight kurva) på Arlanda TT i spöregn med Sportmax![]()
Qualifier RR var underbara i torrt, men sjukt värdelösa i regn!!
Kanske kan vara bakhjulsåkningen som sliter ner däcket..
Rätt lufttryck brukar hjälpa![]()
Precis, men du kan ju inte klaga.. visst, dina bakdäck håller kanske 500 mil, men hur långt kommer du på ett framdäck? 2000? det är väl aldrig i marken? så det borde jämna ut sig![]()
Ere så?
Jag har åkt några set Qualifier RR nu och i blött går det som på räls, sen spårar det ur.. Men det kan bero på att jag är feg och kör som en kratta kanske. Skulle vilja våga pressa lite mer i blött och våga kliva på så att det "jazzar" lite. Nu känns det som att jag dör diRreCkT om jag skulle testa.
Qualifier RR är komplett värdelösa i blött.. Får ju hjulspinn i 30 så fort första droppen kommer typ. Går att köra rakt fram, men så fort det kommer en kurva är de katastrofala (ungefär som min körning i övrigt) Sportsmart är dock på en helt annan nivå.
undrar hur RoadSmart står sig mot Metzler Roadtec Z6 ..
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten