Ny SH-tröjomgång

Status
Ej öppen för fler svar.
hej igen, skulle som sagt jätte gärna villja få se bilder på t-shirten och long sleeve tröjan, håller på att bestämma mig om vad jag ska beställa så man vill ju gärna ha exempel på dem oxå:) men jag kan lova att jag kommer beställa sen:tummenupp

hej igen, skulle som sagt jätte gärna villja få se bilder på t-shirten och long sleeve tröjan, håller på att bestämma mig om vad jag ska beställa så man vill ju gärna ha exempel på dem oxå:) men jag kan lova att jag kommer beställa sen:tummenupp
Jag har inga tyvärr, vilket är illa. Jag får hoppas någon här kan hjälpa dig.

blev x2 för mig med hoppas skjuta på tåget lite i alla fall vill ju ha innan jul!
Ta nu och hosta upp med lite makaroner för en tröjja efter löning! :Bugar

har beställt en hoodie nu och betalat =)
dock tog jag bort beställningen och gjorde en ny då jag ville ha en annan storlek efter att jag betalat.. kommer det att bli strul då? alltså har jag först betalat, sen tagit bort min första beställning och sedan gjort en ny..

En st munktröja beställd! Betalar gör jag imon när jag kommer hem :) Kom igen nu och beställ! 100 betalda innan månadsskiftet var det!

Beställt och Betalt :tummenupp , hur går det med beställningarna, blir det nån julklapp till mig själv ? :P :)

Det är just nu knappt 50 som betalat. Det är nu i dagarna lönerna kommer in o det kan bli fler som betalar.

Tyvärr så är dessa tröjor väldigt dyra att trycka upp.

Ska det bli kortare perioder mellan beställning och leverans, så måste priset öka 150-200 kr.

Det är just nu knappt 50 som betalat. Det är nu i dagarna lönerna kommer in o det kan bli fler som betalar.

Tyvärr så är dessa tröjor väldigt dyra att trycka upp.

Ska det bli kortare perioder mellan beställning och leverans, så måste priset öka 150-200 kr.

Men det priset som är idag (450kr)för vanlig tröja påvärkas ej även om den kommer tidigare eller senare?? Jag menar, har man betalt så har man ju..

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back