Ny SH-tröjomgång

Status
Ej öppen för fler svar.
Även jag är lika stor. Jag har Large i tröjan och då sitter den tajt på mig med skinnställ på. Medium går aldrig om du ska ha den över stället.

Fanns det inte nån tråd där alla skrev roliga texter dom har på tröjan? Vill ha lite inspiration.. "Och bilen går bra?" tyckte jag va kul!

Swedie, hur många betalda är vi uppe i nu?

Fanns det inte nån tråd där alla skrev roliga texter dom har på tröjan? Vill ha lite inspiration.. "Och bilen går bra?" tyckte jag va kul!

Swedie, hur många betalda är vi uppe i nu?
Vad jag kan se, inte tillräckligt... utan långt ifrån. 17 st. Men 42 st obetalda. Så finns ju chans att folk beställer mer och betalar i slutet av månaden.

Släng upp en FET nyhet på första sidan eller dra massPM så vi får tröjjorna tills tomten knackar!! :)

Jaha, man får väl se till att köpa fler än en i värsta fall. Annars blir det ingen julklapp till mig själv. ;)

Du glömde stänga av belysningen på din hoj!!!!

Va? :va

Jaha, man får väl se till att köpa fler än en i värsta fall. Annars blir det ingen julklapp till mig själv. ;)

Hehe, ja samma här, men bara för det är så svårt att bestämma sej för ETT tryck...

Tänkte på en annan sak, får man trycket längre ner/upp beroende på i vilket fält man fyller i? Tex om man bara vill ha en rad "skit pårej" och vill ha den ner mot röven, kan man fyllar i fält 3 bara då och låta dom andra va tomma?
Hoppas nån förstog frågan.. :gnissla

Hoodie har jag medium och det passar perfekt på skinstället, är 177cm hög och 65kg lätt. Large låter stort tycker jag.

Ska iaf ha en utan hoodie nu, gillar inte att åka med strypsnara.. :näsblod

Den var bra, ta den! :tummenupp

Jag har en vanlig, medium, är 174 lång och 64? kg lätt och armarna är aningen för korta och den sitter rätt tajt på mig

Gjorde en enklare undersökning i veckan, och frågade de som beställt och fått tröjor. Det ska ha varit printwear på College förra omgången, och sedan South west för Munk.

Jag kommer kanske byta tryckeri till denna omgången. Då blir det om jag förstått rätt Southwest för både College och Munktröjor.

Bästa lösningen vore att ni hittar en tröja att testa av rätt märke innan köp. Men det blir liksom svårt.

Vet inte riktigt just nu vad vi ska göra. Jag ska be om exakta mått på de märken som används, hoppas på svar i veckan.

har du fått några nya mått?:)

mvh//PB

Ni måste göra skillnad på om ni har/hade hood eller college, eftersom det var två olika tillverkare/märken. Nu är det tillverkaren av hooden som gör samtliga tröjor. Efter vad jag har förstått var collegetröjorna små i storlekarna, hoodtröjorna normala. Det är dock inget jag vet till 100%, jag utgår bara från vad folk har sagt. Tills Swedie får tag på officiella mått är det väl dock åtminstone något att utgå ifrån tills vidare.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla