Ny SH-tröjomgång

Status
Ej öppen för fler svar.
Jag har lagt ut dessa tider, detta gäller Hood/Munktröjor:

Taber 202 S M L XL XXL

Brösvidd 108 114 120 126 132
Bottenvidd 86 92 98 104 110
Plagglängd 64 67 69 71 73

Hur många behöver det vara för att leverans ska vara i dec, och hur många har beställts i detta nu?

Hur många behöver det vara för att leverans ska vara i dec, och hur många har beställts i detta nu?
Inte jag som sköter dessa detaljer längre. Men jag tror det behövs 100 beställda...

Snittkostnaden för dessa att tillverka och skicka tröjor har varit 450kr förra gången.

Ju färre, ju dyrare tyvärr.

Inte jag som sköter dessa detaljer längre. Men jag tror det behövs 100 beställda...

Snittkostnaden för dessa att tillverka och skicka tröjor har varit 450kr förra gången.

Ju färre, ju dyrare tyvärr.

ok, så det bästa är att maila han som har hand om tröjorna m a o

ok, så det bästa är att maila han som har hand om tröjorna m a o
Eller iofs kan nog svara ändå. Jag vet bara att det behövs någonstans runt 100 för att gå "break-even" nära på...

Så runt 100 kan jag nog säga. Och just nu har 22 st lagt beställning, men snittet är att runt hälften betalar. Men startade ju dock igår... så det kan ta fart till månadsslutet.

Eller iofs kan nog svara ändå. Jag vet bara att det behövs någonstans runt 100 för att gå "break-even" nära på...

Så runt 100 kan jag nog säga. Och just nu har 22 st lagt beställning, men snittet är att runt hälften betalar. Men startade ju dock igår... så det kan ta fart till månadsslutet.

Ok, sätt fart och beställ då gubbar och gummor!

Jag ser även på att byta tryckeri till denna omgång. I hopp om bättre kvalite, och även att paketen ska få kollinr så jag vet vilka som mottagit posten.

Då får jag ta och lita på dig:tummenupp Och hoppas att jag inte får ett litet mini tält:gnissla
(beställer ikväll )

Hoodie har jag medium och det passar perfekt på skinstället, är 177cm hög och 65kg lätt. Large låter stort tycker jag.

Ska iaf ha en utan hoodie nu, gillar inte att åka med strypsnara.. :näsblod

Ide på slogan???

Den var bra, ta den! :tummenupp

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!