Ny r6:a?

• Thread starter Thread starter kjuze
  • Start date Start date
kjuze skrev:
Tjänna!

Någon som vet om det kommer att komma en ny version av r6? Tycker den ser lite lam ut... Kanske den rent av är lik r1 2004?

Så, hur ser r6 2005 ut?

Hur menar du? att R1 -04 är lam,,, hmm vad för slags hojar har ni i ert kvarter? :kocko

Swedie skrev:
vadå ska du köpa hoj eller? börjar bli en hel del inlägg av en icke hojägare...

Klart jag ska.. Handlar mest om att bestämma vilken. Dock frågade jag om just den här av nyfikenhet, inte tänkt och köpa den som första hoj. Funderar faktiskt på er-5, billigt och lättkört.

Sen visste jag inte att det var något krav eller ens att föredra att de var folk som äger sporthoj som skrev.

Vart går gränsen? Om man nånsin kört? Om man nånsin ägt? Om man nånsin wheelat?
Är det i proportion till hur många mil man kört hur många inlägg man får skriva?

Kleiv skrev:
Hur menar du? att R1 -04 är lam,,, hmm vad för slags hojar har ni i ert kvarter? :kocko

Jag tycker inte den är lam. Min fråga är helt enkelt den om r6:an kommer göras om för att likna r1:an mer. Den har väl haft det där utseendet ett tag nu?

Om någon kanske hade hört..

kjuze skrev:
Jag tycker inte den är lam. Min fråga är helt enkelt den om r6:an kommer göras om för att likna r1:an mer. Den har väl haft det där utseendet ett tag nu?

Om någon kanske hade hört..

jag har inte en aning, men OM Yamaha skulle göra R6:an mer lik. t.ex R1:ans mätare & uppdraget system som 04:an har, tror jag den kommer att sälja ganska bra.

man kan ju alltid hoppas :D

kjuze skrev:
Sen visste jag inte att det var något krav eller ens att föredra att de var folk som äger sporthoj som skrev.

Vart går gränsen? Om man nånsin kört? Om man nånsin ägt? Om man nånsin wheelat?
Är det i proportion till hur många mil man kört hur många inlägg man får skriva?

Läs avtalet vid registrering:
http://sporthoj.com/forum/register.php?action=signup

wonderwizard skrev:
jag har inte en aning, men OM Yamaha skulle göra R6:an mer lik. t.ex R1:ans mätare & uppdraget system som 04:an har, tror jag den kommer att sälja ganska bra.

man kan ju alltid hoppas :D

Det tror jag också, skulle vara godis. Iof är inte zx6r helt fel den heller.. :)

Swedie skrev:

Ahm ahm, känns lite som det översta är tillagt nu men..

Well, antar att det är du som bestämer. Är jag inte välkomen enligt dig så är jag väl inte det då.

Dock tycker jag det är en ganska distruktiv attityd, i förläningen kommer det ju bara vara negativt då färre kommer fastna för sporthojsåkning.

Om jag nu blir bannad kommer ju chanserna att jag köper hoj minska ganska rejält pga av att man förlorar suget lite. Det är ju här man blir inspererad bla..

Vad är meningen med regeln att man måste äga sporthoj? Och vart finns listan på vilka cyklar som räknas som det?

kjuze skrev:
Om jag nu blir bannad kommer ju chanserna att jag köper hoj minska ganska rejält pga av att man förlorar suget lite. Det är ju här man blir inspererad bla..

Mister du känslan för att äga en Sporthoj för att du blir bannad från ett forum så har du inte det i hjärtat. Skippa isåfall att köpa hoj....

//jaG

Swedie skrev:
med risk för att bli bannad av swedie.. (om han är på lite dåligt humör).
Men jag fick bara en tanke nu..
hur hade du tänkt göra med alla som inte äger en hoj??
vad jag vet som finns det en par stycken som inte har någon eller har sålt/klotat (så dom har ingen hoj) borde inte dom rent teoretiskt sett gör sig skyldiga till typ avtals brott?
som sakt det var bara en tanke... :hej

Hurtig skrev:
med risk för att bli bannad av swedie.. (om han är på lite dåligt humör).
Men jag fick bara en tanke nu..
hur hade du tänkt göra med alla som inte äger en hoj??
vad jag vet som finns det en par stycken som inte har någon eller har sålt/klotat (så dom har ingen hoj) borde inte dom rent teoretiskt sett gör sig skyldiga till typ avtals brott?
som sakt det var bara en tanke... :hej

Antagligen är det så att sålänge man inte är "störande" så låter dem än hållas men börjar man ha en åsikt om saker och ting så är det lättare och banna av den andledningen.

Zeb_Macahan skrev:
Mister du känslan för att äga en Sporthoj för att du blir bannad från ett forum så har du inte det i hjärtat. Skippa isåfall att köpa hoj....

//jaG

Känslan och känslan, jag har ju aldrig ägt någon ännu men jag har ju fortfarande viljan att göra det. Förstod att någon skulle svara som du.

Det jag menar är alltså att om intresset inte underhålls så kan det ju lätt bli så att man börjar fippla med andra saker och glömmer mc. Det var mer det jag menade. Jag menade jag sökte mig ju hit först efter att jag bestämt mig för att köpa mc. Inte tvärtom. Så det är ju inte så att allt står och fallet med etta forum. Men du kanske förstår?

kjuze skrev:

Menar du allvar ?

Om du inte kan besöka en sida på internet så vill du inte köpa hoj,då tycker jag du ska skita i det du kommer ändå aldrig fatta vad det är som gör hojåkning så kul..

P@trik skrev:
Menar du allvar ?

Om du inte kan besöka en sida på internet så vill du inte köpa hoj,då tycker jag du ska skita i det du kommer ändå aldrig fatta vad det är som gör hojåkning så kul..

Jag fattar vad som är så kul med hojåkning. Bara för att jag inte ägt betyder inte att jag inte kört.

Och det är klart, ställer man upp det som du gör så låter det ju ganska korkat men det är alltså inte så jag menar. Läs tidigare svar för klarhet i det om du är intreserad.

Precis som att man blir mer körsugen av att vara på denna sida blir mindre utav att inte vara det. Och tappar man suget så blir det lätt att man lägget pengarna på en lägenhet eller något istället.

kjuze skrev:
Tjänna!

Någon som vet om det kommer att komma en ny version av r6? Tycker den ser lite lam ut... Kanske den rent av är lik r1 2004?

Så, hur ser r6 2005 ut?

Aa, R6'an e lam. Köp en R1'a istället. Det e en bra första hoj när man e född 84 och e 19-20 år.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti