Ny r6:a?

• Thread starter Thread starter kjuze
  • Start date Start date
ReDan skrev:
Jag tror väll att man inte vill att SH.com ska bli ett moppe forum med
onödiga/tråkiga och helt orelevanta inlägg!
Och eftersom hjärtat av forumet är sporthojjar så vill man väll inte
att det ska komma in för mycket annat som ändrar på grundstrukturen!
Jo jag förstår en uppstramning av reglerna.
Jag tyckte bara att det borde räcka att man är intresserad av sporthojar och skriver inlägg utifrån det.
Jag skriver ju inte en massa cross och offroadinlägg fast jag gärna snackar sånt, det har ju inte sin plats här.

kjuze skrev:
Moppefuckovarning? Förstår inte varför många på detta forum är så besatta av att nedvärdera andra. Är det kanske för att man inte är så jävla all that själv?

Jag startade den inte för att snacka med polarna utan för att jag var intreserad av svaret. Jag sökte men hittade inget om bilder på r6 2005, jag var inne på yamaha.se men hittade inget där heller. Därför startade jag tråden.

Du startade alltså tråden på helt "rätta grunder".
Men inledningen av tråden m.m. gav några vibbar mot "moppefucko-hållet"
när du skrev att den var lam bl.a.

Troligtvis är nog inte alla all that här. men eftersom det är swedies sida så bestämmer han vilka som han vill ha som medlemmar.
Moppefucko är väl mer ett samlingsnamn på dom som han inte vill ha hit.
Som de andra hjälpsamma medlemmarna håller koll på och kör ut när de råkar ta sig in..
Ungefär som fjortis är ett samlingsnamn för vissa personer, oavsett ålder.
:)

EDIT: Skriver långsamt igen + tittar på tv samtidigt. =)

Last edited:
Swedie skrev:
Kjuze, jag ber dig inte lämna sajten, inte heller kommer jag banna. Jag vill bara inte ha hit "obehöriga"... Du är av en typ som lägger en massa inlägg, men verkar inte ha nått direkt intresse av att äga en hoj. Jag ogillar spammers bara...

O som andra sagt, så bara för att du inte får besöka denna sajten så minskar ditt hojintresse... då har du mer intresse av att titta o prata om hojar mer än att äga.

Okej, men då är jag med på vad du menar lite mer.
Det råkar vara som så att jag är intreserad av att BÅDE prata mc och köra. Hehe. Men visst är det så att pratet inte uppskattas eller ses som spam så är det klart att jag inte behöver skriva något. Jag är nöjd med att läsa på.

Sen är det väl faktiskt som så att det är lite svårt för dig att avgöra om jag verkar intreserad av att äga hoj eller ej. Om du kollar på datumet jag är reggad så ser du att jag inte direkt suttit här i flera år och bara snackat skit utan att köpa.

Över vintern nu har jag sparat ihop 60k på 6 månader för att köpa hoj, och då ska de tilläggas att jag tjänat jävligt dåligt. Så min motivation är det inget fel på. Andledninge till att jag inte köpte nu i somras var att jag jobbade väldigt mycket och därmed inte hade haft tid att köra samt att jag skulle studera till hösten och då vart det svårt att kombinera med dyr lägenhetshyra.

kjuze skrev:
Okej, men då är jag med på vad du menar lite mer.
Det råkar vara som så att jag är intreserad av att BÅDE prata mc och köra. Hehe. Men visst är det så att pratet inte uppskattas eller ses som spam så är det klart att jag inte behöver skriva något. Jag är nöjd med att läsa på.

Sen är det väl faktiskt som så att det är lite svårt för dig att avgöra om jag verkar intreserad av att äga hoj eller ej. Om du kollar på datumet jag är reggad så ser du att jag inte direkt suttit här i flera år och bara snackat skit utan att köpa.

Över vintern nu har jag sparat ihop 60k på 6 månader för att köpa hoj, och då ska de tilläggas att jag tjänat jävligt dåligt. Så min motivation är det inget fel på. Andledninge till att jag inte köpte nu i somras var att jag jobbade väldigt mycket och därmed inte hade haft tid att köra samt att jag skulle studera till hösten och då vart det svårt att kombinera med dyr lägenhetshyra.

Det är ju nu du ska köpa, så det var ju i princip bara bra att det inte blev av i somras ur ekonomisk synpunkt. :tummenupp

Red skrev:
Det är ju nu du ska köpa, så det var ju i princip bara bra att det inte blev av i somras ur ekonomisk synpunkt. :tummenupp

hehe tro mig.. Det går inte en dag utan att jag kollar annonser och smider planer. Det är nära nu..

Jag har det så bra också att jag har 3 stora förådd i min lägenhet där jag skulle kunna ställa mc. Bor på nedervåningen, perfekt!

Förövrigt har nu fått en attitydsjustering så nu är jag snäll ;-)

kjuze skrev:
hehe tro mig.. Det går inte en dag utan att jag kollar annonser och smider planer. Det är nära nu..

Jag har det så bra också att jag har 3 stora förådd i min lägenhet där jag skulle kunna ställa mc. Bor på nedervåningen, perfekt!

Förövrigt har nu fått en attitydsjustering så nu är jag snäll ;-)

3 förråd = 3 tomma platser = Varför nöja dig med en? :hihi

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...