Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

jag hörde på yamaha center här å dom skulle ha 1800 för tändningslåset, vad menas med låskit är det tanklock å allt?

...Ang nyckelkod till cykeln så sa iaf yamaha i järfälla att det inte går att få tag på, vet inte om dom bara va lata eller om det är så..
Funkar det inte som med bilar att tillverkaren har register på allt som sitter på hojen när den tillverkades inklusive nummer på tändningslås om man bara ger ramnummret till märkesverkstaden?
Så har det funkar att få ut min radiokod till bilen tex när jag inte hittade den.
Annars är ebay källan till billiga lösningar.
Vill minnas att jag såg nån som sålde hyffsat billiga lås.. johans mc eller touringbutiken tror jag det var.
Yamaha Järfälla har väl fått ganska mycket kritik här för att de inte gör vad de ska, samt har taskig attityd. Har ingen personlig erfarenhet av dem, men vad jag har läst så...
Det verkar vara dött med nytt lås, letar efter ett till min r1:a oxå efter att nån annan ville ha den.
Yamaha tog iaf bara ca 2200kr för ett kpl låskit till den.
Ang nyckelkod till cykeln så sa iaf yamaha i järfälla att det inte går att få tag på, vet inte om dom bara va lata eller om det är så..
har du fått hem grejerna? här på yamaha tar dom 1800 för tändning 1100 för tanklocket å 400 för sadellåsetDet verkar vara dött med nytt lås, letar efter ett till min r1:a oxå efter att nån annan ville ha den.
Yamaha tog iaf bara ca 2200kr för ett kpl låskit till den.
Ang nyckelkod till cykeln så sa iaf yamaha i järfälla att det inte går att få tag på, vet inte om dom bara va lata eller om det är så..
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller