Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag hörde på yamaha center här å dom skulle ha 1800 för tändningslåset, vad menas med låskit är det tanklock å allt?
...Ang nyckelkod till cykeln så sa iaf yamaha i järfälla att det inte går att få tag på, vet inte om dom bara va lata eller om det är så..
Funkar det inte som med bilar att tillverkaren har register på allt som sitter på hojen när den tillverkades inklusive nummer på tändningslås om man bara ger ramnummret till märkesverkstaden?
Så har det funkar att få ut min radiokod till bilen tex när jag inte hittade den.
Annars är ebay källan till billiga lösningar.
Vill minnas att jag såg nån som sålde hyffsat billiga lås.. johans mc eller touringbutiken tror jag det var.
Yamaha Järfälla har väl fått ganska mycket kritik här för att de inte gör vad de ska, samt har taskig attityd. Har ingen personlig erfarenhet av dem, men vad jag har läst så...
Det verkar vara dött med nytt lås, letar efter ett till min r1:a oxå efter att nån annan ville ha den.
Yamaha tog iaf bara ca 2200kr för ett kpl låskit till den.
Ang nyckelkod till cykeln så sa iaf yamaha i järfälla att det inte går att få tag på, vet inte om dom bara va lata eller om det är så..
Det verkar vara dött med nytt lås, letar efter ett till min r1:a oxå efter att nån annan ville ha den.
Yamaha tog iaf bara ca 2200kr för ett kpl låskit till den.
Ang nyckelkod till cykeln så sa iaf yamaha i järfälla att det inte går att få tag på, vet inte om dom bara va lata eller om det är så..
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |