Det är så att jag köpte en FYM 125cc fiddy som var lv reggad för 2-3 månader sedan och när jag skulle kicka igång kinesen häromdagen så gick kickaxeln av. Vi har ringt men utan att kunnat nå någon på företaget så vi lämnade ett meddelande om vad som hänt, senare på kvällen hade en kille ringt upp min fars arbete och lämnat ett meddelande att dem inte skulle reparera eller skicka oss någon ny kickaxel. Problemet är att vi bor i Västerås och företaget ligger i Stockholm så jag vill inte sitta och åka dit och träffa någon sur kewk i onödan
Kan dem bara skita i att åtgärda felet? Rätta mig om jag har fel men är det inte lagstadgad garanti på 3 år efter 2005? Jag ska ringa imorrn och försöka få tag i någon vettig att prata med men vad exakt ska man säga så dem fixar en sådan här skit sak?
Kan dem bara skita i att åtgärda felet? Rätta mig om jag har fel men är det inte lagstadgad garanti på 3 år efter 2005? Jag ska ringa imorrn och försöka få tag i någon vettig att prata med men vad exakt ska man säga så dem fixar en sådan här skit sak?