Ny hoj inköpt.

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer
Vill bara göra er uppmärksammade på att jag numera är MED hoj. Papper påskrivna idag och kan hämta den när jag vill=senast 1 mars. Klart de blir tidigare om det blir plusgrader några konstant i några dygn. :rock

Så om den nu duger på vårens, sommarens och höstens färder, kan man ju dock diskutera. Allt är ju relativt. ;) Sportig kan man väl säga att den är. :D

Kolla in o se vad jag köpt. : - )
http://hem.passagen.se/touchman65/FJR1300.html

Bara att gratta :) fram med hårfönen och förlägningssladd så gäår det att köra :D

TouchMan65 skrev:
;) Sportig kan man väl säga att den är. :D
Grattis. Kanon med mer hojjar ........ men sportig vetef*n :D

Ingen sporthoj jag vet har kardan ...... hihi
image033.jpg

Man tackar.
Nåja....nåväl...huvudsaken är att jag kan hänga med er....om ni tar de lilla lugna...nån sa nått om "gubbvarning" på dessa hojar. Skönt man fortfarande är ung.

:squid :yoparty :D :hihi

Na det är inte gubbvarning på hojen fan det är hur man kör den som gör en till gubbe *flin*

Mr K skrev:
Grattis. Kanon med mer hojjar ........ men sportig vetef*n :D

Ingen sporthoj jag vet har kardan ...... hihi
image033.jpg

R1200S/K1200S/K1200R kanske inte kvalar? :)

När jag tittade in på SMC's avrostning förra våren så såg jag 3 stycken FJR1300 dratta i backen på manöverbanan på dryga timmen, så ett tips är att du håller dig borta från den :D

Grattis.

Deagol skrev:
Na det är inte gubbvarning på hojen fan det är hur man kör den som gör en till gubbe *flin*

De e ju klart. Men........om jag håller framrutan nere och kör lite snabbare, är det väl ingen "gubbvarning" va? :hihi :rofl :Bugar

Fast.....visst är det beroende på hur man kör. Har aldrig tillhört de snabbaste. Åas har jag aldrig varit sist heller....bara näst eller 3-4 sist....? ;)

Tackar för tipset, XYX......noooot! Tror nog de hade :fyllisar tillsammans dagen innan? ;)
Lovar jag ska kolla upp vad ägarna till denna FJR1300 håller på med under avrostningen. :D

Last edited:
"Age ain´t nothin´but a number" juuh! :tummenupp

Fast märkligt det där med åldern. Män blir mer distingerade med åldern medan kvinnor blir mer....sminkade? Isch vid närmare eftertanke kanske jag ska ta tillbaks det där. Antar jag får de i baknacken. :4skrika :fatta!

TouchMan65 skrev:
De e ju klart. Men........om jag håller framrutan nere och kör lite snabbare, är det väl ingen "gubbvarning" va? :hihi :rofl :Bugar

Fast.....visst är det beroende på hur man kör. Har aldrig tillhört de snabbaste. Åas har jag aldrig varit sist heller....bara näst eller 3-4 sist....? ;)

Som jag då ungefär gillar att ligga långt bak när man kör många :va lättare att komma undan om nån klotar :fyllisar gud förbjude :brinnerup

Starkt medhåll! Har iofs bara hänt en gång, att någon klotat, när jag varit med. Som tur var, blev bara hojen skadad.

:squid

Erh jag har varit på väg flera gånger på onsdagarna men hmm har stuckit förbi statoil. Blir ju litta blyg o rädd av mig när jag ser alla dom därada sportmaskinerna. :7peta :kryckor , inte så många gröna iheller men jag är iofs inte så kräsen *flin*

Du skämta med mig aprilo.
Blyg av dig? Sportmaskiner? Eeerrrhmmm....din kallas väl inte för sådant eller? En "Ninja-10:a" juuh! :fatta! :lol

Ska iaf försöka hänga på onsdagsgazzet i den mån jag kan på vissa rundor. Sedan får vi se hur långt det går samt om jag hinner med. :tummenupp

Deagol skrev:
Som jag då ungefär gillar att ligga långt bak när man kör många :va lättare att komma undan om nån klotar :fyllisar gud förbjude :brinnerup

Det är ju inte ett måste att den som klotar kör där framme... Jag skulle nog påstå risken är större längre bak pga gummibandseffekten...

Verkar iaf bli plusgrader nu. Hoppas det håller i sig några dagar och hela dygn....då hämtar jag hojen. Börjar inte MC-säsongen snart? :banana :brinnerup

Såg en som var ute och körde hoj häromdagen runt Burlövs Center-Åkarp.....kom inte ihåg vilken dag det var. Såg skönt ut. Hann dock inte se vilken hoj det var.

TouchMan65 skrev:
Du skämta med mig aprilo.
Blyg av dig? Sportmaskiner? Eeerrrhmmm....din kallas väl inte för sådant eller? En "Ninja-10:a" juuh! :fatta! :lol

Ska iaf försöka hänga på onsdagsgazzet i den mån jag kan på vissa rundor. Sedan får vi se hur långt det går samt om jag hinner med. :tummenupp

He he blygsam iallafall det finns alltid någon som kör fortare eller kankse galnare *flin*

:)

TouchMan65 skrev:
Verkar iaf bli plusgrader nu. Hoppas det håller i sig några dagar och hela dygn....då hämtar jag hojen. Börjar inte MC-säsongen snart? :banana :brinnerup

Såg en som var ute och körde hoj häromdagen runt Burlövs Center-Åkarp.....kom inte ihåg vilken dag det var. Såg skönt ut. Hann dock inte se vilken hoj det var.

Erh regnat hela dagen i Malmö idag :) men när man kommer hem till Bondhåla så ligger all snön kvar utanför min ytterdörr :( Vägrar att rulla ut den när det är halt. Står ju inne i hallen varmt o gott, riktigt mys pys :D

CorbenDallas skrev:
Det är ju inte ett måste att den som klotar kör där framme... Jag skulle nog påstå risken är större längre bak pga gummibandseffekten...

Erh jo det ligger faktiskt något i det där *flin* Nåja jag har inte klotat sedan jag var 18 om man räknar bort med en KX på skogsstigar så man får hoppas man klarar sig en säsong till :)

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026