Ny här !

Motin

RIDE ON !
Gick med
7 Jan 2006
Hoj
Honda CBR 600FA 2011
Hej allihopa !

Jag ansluter mig till detta gäng. Köpte utrustning + båge (Honda CBR 600 94:a) i somras och ska skriva upp i Februari och börja nöta körningen så fort det torkar upp :).

/Motin

Motin skrev:
Hej allihopa !

Jag ansluter mig till detta gäng. Köpte utrustning + båge (Honda CBR 600 94:a) i somras och ska skriva upp i Februari och börja nöta körningen så fort det torkar upp :).

/Motin
Hej på dej.Nära bodde du mä.Kanske kör om dej i sommar... :)
O välkommen såklart!

Per Fireblade skrev:
Hej på dej.Nära bodde du mä.Kanske kör om dej i sommar... :)
O välkommen såklart!

Hoho :) där ser man ! Du kör säkerligen om mig flera gånger om då jag är gröngöling på detta. Ser du mig så kan du väl vinka ! ( Det är jag som har gul väst med texten övningskör på mig ;) hehe)

Motin skrev:
Hoho :) där ser man ! Du kör säkerligen om mig flera gånger om då jag är gröngöling på detta. Ser du mig så kan du väl vinka ! ( Det är jag som har gul väst med texten övningskör på mig ;) hehe)
Jag kör inte heller så snabbt,men vinka kan jag göra ändå :)

Per Fireblade skrev:
Jag kör inte heller så snabbt,men vinka kan jag göra ändå :)

Ser att du har valt rätt hoj iaf ! Blev väl rätt tveksam på om jag verkligen skulle klara av att hantera en CBR 600 pga höjden och pga 100hk men så har jag sett o hört så många som är kortare än mig .. så detta ska nog gå bra. Kan en tjej på 156cm köra Aprilia RSV så kan jag med mina extrema 165cm köra CBR 600 muhaha. Inget ont mot korta tjejer men konstaterade bara att jag nog har en chans !

/Motin

Varför går det inte att ladda upp en profilbild/avatar. Jag har krymp min bild till 500*500 pixlar och storleken är 86kb, funkar fortfarande inte.

Motin skrev:
Varför går det inte att ladda upp en profilbild/avatar. Jag har krymp min bild till 500*500 pixlar och storleken är 86kb, funkar fortfarande inte.

avataren får inte vara mer än typ 130*130 profil bilden får kanske vara 500*500

Välkommen

Motin skrev:
Hej allihopa !

/Motin

Välkommen, det är bara att nöta på & gasa tills det rasar :)

M a r c u s skrev:
Välkommen. Själv skriver jag upp nu på tisdag. Så vi är minst två övningskörare i karlskoga i vår.

Fränt ! Hur gammal är du ? Har hunnit bli 27år.. snart 30 huuuuga. Ja stan är liten så vi lär väl ses ute på vägarna eller på körskolan. Lycka till !

[- sNaIjK -] skrev:
Välkommen, det är bara att nöta på & gasa tills det rasar :)

Ska jobba på det ;)

Motin skrev:
Fränt ! Hur gammal är du ? Har hunnit bli 27år.. snart 30 huuuuga. Ja stan är liten så vi lär väl ses ute på vägarna eller på körskolan. Lycka till !

Blev 25 i oktober. Lycka till du med, så får vi hoppas att vi ses på vägarna i sommar

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back