Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hej på dej.Nära bodde du mä.Kanske kör om dej i sommar...Motin skrev:Hej allihopa !
Jag ansluter mig till detta gäng. Köpte utrustning + båge (Honda CBR 600 94:a) i somras och ska skriva upp i Februari och börja nöta körningen så fort det torkar upp.
/Motin
Per Fireblade skrev:Hej på dej.Nära bodde du mä.Kanske kör om dej i sommar...
O välkommen såklart!
Jag kör inte heller så snabbt,men vinka kan jag göra ändåMotin skrev:Hohodär ser man ! Du kör säkerligen om mig flera gånger om då jag är gröngöling på detta. Ser du mig så kan du väl vinka ! ( Det är jag som har gul väst med texten övningskör på mig
hehe)
Per Fireblade skrev:Jag kör inte heller så snabbt,men vinka kan jag göra ändå![]()
Motin skrev:Varför går det inte att ladda upp en profilbild/avatar. Jag har krymp min bild till 500*500 pixlar och storleken är 86kb, funkar fortfarande inte.
Mr Helmut skrev:avataren får inte vara mer än typ 130*130 profil bilden får kanske vara 500*500
Välkommen
Motin skrev:Hej allihopa !
Jag ansluter mig till detta gäng. Köpte utrustning + båge (Honda CBR 600 94:a) i somras och ska skriva upp i Februari och börja nöta körningen så fort det torkar upp.
/Motin
M a r c u s skrev:Välkommen. Själv skriver jag upp nu på tisdag. Så vi är minst två övningskörare i karlskoga i vår.
[- sNaIjK -] skrev:Välkommen, det är bara att nöta på & gasa tills det rasar![]()
Motin skrev:Fränt ! Hur gammal är du ? Har hunnit bli 27år.. snart 30 huuuuga. Ja stan är liten så vi lär väl ses ute på vägarna eller på körskolan. Lycka till !
Blev 25 i oktober. Lycka till du med, så får vi hoppas att vi ses på vägarna i sommar
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |