Ny här !

Motin

RIDE ON !
Gick med
7 Jan 2006
Ort
Karlskoga
Hoj
Honda CBR 600FA 2011
Hej allihopa !

Jag ansluter mig till detta gäng. Köpte utrustning + båge (Honda CBR 600 94:a) i somras och ska skriva upp i Februari och börja nöta körningen så fort det torkar upp :).

/Motin
 
Motin skrev:
Hej allihopa !

Jag ansluter mig till detta gäng. Köpte utrustning + båge (Honda CBR 600 94:a) i somras och ska skriva upp i Februari och börja nöta körningen så fort det torkar upp :).

/Motin
Hej på dej.Nära bodde du mä.Kanske kör om dej i sommar... :)
O välkommen såklart!
 
Per Fireblade skrev:
Hej på dej.Nära bodde du mä.Kanske kör om dej i sommar... :)
O välkommen såklart!

Hoho :) där ser man ! Du kör säkerligen om mig flera gånger om då jag är gröngöling på detta. Ser du mig så kan du väl vinka ! ( Det är jag som har gul väst med texten övningskör på mig ;) hehe)
 
Motin skrev:
Hoho :) där ser man ! Du kör säkerligen om mig flera gånger om då jag är gröngöling på detta. Ser du mig så kan du väl vinka ! ( Det är jag som har gul väst med texten övningskör på mig ;) hehe)
Jag kör inte heller så snabbt,men vinka kan jag göra ändå :)
 
Per Fireblade skrev:
Jag kör inte heller så snabbt,men vinka kan jag göra ändå :)

Ser att du har valt rätt hoj iaf ! Blev väl rätt tveksam på om jag verkligen skulle klara av att hantera en CBR 600 pga höjden och pga 100hk men så har jag sett o hört så många som är kortare än mig .. så detta ska nog gå bra. Kan en tjej på 156cm köra Aprilia RSV så kan jag med mina extrema 165cm köra CBR 600 muhaha. Inget ont mot korta tjejer men konstaterade bara att jag nog har en chans !

/Motin
 
Varför går det inte att ladda upp en profilbild/avatar. Jag har krymp min bild till 500*500 pixlar och storleken är 86kb, funkar fortfarande inte.
 
Motin skrev:
Varför går det inte att ladda upp en profilbild/avatar. Jag har krymp min bild till 500*500 pixlar och storleken är 86kb, funkar fortfarande inte.

avataren får inte vara mer än typ 130*130 profil bilden får kanske vara 500*500

Välkommen
 
Motin skrev:
Hej allihopa !

Jag ansluter mig till detta gäng. Köpte utrustning + båge (Honda CBR 600 94:a) i somras och ska skriva upp i Februari och börja nöta körningen så fort det torkar upp :).

/Motin


Välkommen, det är bara att nöta på & gasa tills det rasar :)
 
M a r c u s skrev:
Välkommen. Själv skriver jag upp nu på tisdag. Så vi är minst två övningskörare i karlskoga i vår.

Fränt ! Hur gammal är du ? Har hunnit bli 27år.. snart 30 huuuuga. Ja stan är liten så vi lär väl ses ute på vägarna eller på körskolan. Lycka till !

[- sNaIjK -] skrev:
Välkommen, det är bara att nöta på & gasa tills det rasar :)

Ska jobba på det ;)
 
Motin skrev:
Fränt ! Hur gammal är du ? Har hunnit bli 27år.. snart 30 huuuuga. Ja stan är liten så vi lär väl ses ute på vägarna eller på körskolan. Lycka till !

Blev 25 i oktober. Lycka till du med, så får vi hoppas att vi ses på vägarna i sommar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top