Ny förare till toppstriden i BoTT!!

Om farbror tar på sig läsglasögonen så kan han nog se att jag redan har R modellen och därmed redan allt godis som finns.

Ojojojoj, nu har du ju INGA ursäkter för att inte sätta en låg 43:a på Torpet om en dryg vecka!!
Vad kul det ska bli att se dig på banan då!!! Jag håller tummarna för dig!
Lind, sorry pal, jag håller på Micke på Torpet!!!

Ojojojoj, nu har du ju INGA ursäkter för att inte sätta en låg 43:a på Torpet om en dryg vecka!!
Vad kul det ska bli att se dig på banan då!!! Jag håller tummarna för dig!
Lind, sorry pal, jag håller på Micke på Torpet!!!
Har du problem med läsförståelse, jag har fortfarande inte fått mina racefotpinnar ännu, att köra gatväxlat på bana är för mig helt omöjligt.

Jag har kört raceväxlat sedan min första moped -75, det går inte att lära om gamla hundar.

Jag kommer INTE till Torpet och Bottar i år, det får bli TR läger i Brno 2009 istället, sedan så får vi se hur snabb man kan vara på en sådan här gammal traktor-R.

Jag har kört raceväxlat sedan min första moped -75, det går inte att lära om gamla hundar.

Jätteduktigt! Nu, säg "Äh, det var något med tändningen som fick den att tappa effekt" och "Fjädringen var felinställd så däcket var uppätet innan vi gjort klart inspektionsvarvet", så har du en bra grund i "undanflykter och ursäkter - en kurs för nybörjare".

Kan väll inte vara så svårt att fixa en egen modifiering till raceväxlat eller?
Hur ser länkaget ut på din?
Sitter en pinne direkt på axeln, går inte att modda själv.

Jätteduktigt! Nu, säg "Äh, det var något med tändningen som fick den att tappa effekt" och "Fjädringen var felinställd så däcket var uppätet innan vi gjort klart inspektionsvarvet", så har du en bra grund i "undanflykter och ursäkter - en kurs för nybörjare".

Försvinn din satans gatåkare:mad:

Last edited:
Du är den sannaste entusiasten på mc-området jag känner till. Klart man blir avis. Rocka på Gamlo:yoparty

Ja på nåt sätt känns det som om gamlot livar upp tillvaron för många av oss när han drar igång ett nytt projekt. Det här ser ju storartat ut inför nästa år.

Det är nästan så vi får böja fundera på en fanclub för denne fulbyggenas och fulklippens mästare.

Du glömde "glasade belägg" och "felvänd termostat"...

Last edited:
Fanclubens anmälningslista:
1. Sweedo (bara för att jag oxå vill ha en traktor)
2. Chrille (som ju inte har sålt det blivande liket.....den här gången)

Ahhh, då vill jag inte ha en äkta fanclub.
Jag vill dricka finöl medan lökmeken halsar fulöl å svär över den sega tejpen :hihi

Ahhh, då vill jag inte ha en äkta fanclub.
Jag vill dricka finöl medan lökmeken halsar fulöl å svär över den sega tejpen :hihi

Annars har gamlot lärt mig hur det verkligen ska gå till:
1. Man letar upp det decibel-starkaste kjoltyget i depån och fyller henne med sprit.
2. Man placerar sagda fruntimmer på en elmoppe och far runt i depån och livar upp stämningen för alla aktiva.
3. Framåt natten avrundar man med att VOLTA moppen med sagda fruntimmer OCH supporter-generalen på varvid det blir ett helsikes liv.

:4skrika Jag slog mej mellan tuttarna!!!!!:dricka
:drool Hähä!!:dricka

based on a true story!

SÅNT gör en riktig huligan-klack....eller nåt.

skriv upp mej haha självklart ska man va fan till gamlot får starta en fan club på faccceeeebooookkk:D :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT