Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är den motorcykeln från 1989?
Om farbror tar på sig läsglasögonen så kan han nog se att jag redan har R modellen och därmed redan allt godis som finns.
Har du problem med läsförståelse, jag har fortfarande inte fått mina racefotpinnar ännu, att köra gatväxlat på bana är för mig helt omöjligt.Ojojojoj, nu har du ju INGA ursäkter för att inte sätta en låg 43:a på Torpet om en dryg vecka!!
Vad kul det ska bli att se dig på banan då!!! Jag håller tummarna för dig!
Lind, sorry pal, jag håller på Micke på Torpet!!!
Jag har kört raceväxlat sedan min första moped -75, det går inte att lära om gamla hundar.
Har du problem med läsförståelse, jag har fortfarande inte fått mina racefotpinnar ännu, att köra gatväxlat på bana är för mig helt omöjligt.
Sitter en pinne direkt på axeln, går inte att modda själv.Kan väll inte vara så svårt att fixa en egen modifiering till raceväxlat eller?
Hur ser länkaget ut på din?
Jätteduktigt! Nu, säg "Äh, det var något med tändningen som fick den att tappa effekt" och "Fjädringen var felinställd så däcket var uppätet innan vi gjort klart inspektionsvarvet", så har du en bra grund i "undanflykter och ursäkter - en kurs för nybörjare".
många kriser blir det, kul att du är så avis
QUOTE]
Du är den sannaste entusiasten på mc-området jag känner till. Klart man blir avis. Rocka på Gamlo![]()
Tack...tror jagDu är den sannaste entusiasten på mc-området jag känner till. Klart man blir avis. Rocka på Gamlo![]()
Du är den sannaste entusiasten på mc-området jag känner till. Klart man blir avis. Rocka på Gamlo![]()
Jätteduktigt! Nu, säg "Äh, det var något med tändningen som fick den att tappa effekt" och "Fjädringen var felinställd så däcket var uppätet innan vi gjort klart inspektionsvarvet", så har du en bra grund i "undanflykter och ursäkter - en kurs för nybörjare".
Fanclubens anmälningslista:Det är nästan så vi får böja fundera på en fanclub för denne fulbyggenas och fulklippens mästare...
Vad ska vi sponsra med?
En fulöl eller silvertejp?
Ahhh, då vill jag inte ha en äkta fanclub.
Jag vill dricka finöl medan lökmeken halsar fulöl å svär över den sega tejpen![]()
Undrar om gamlot har kvar elmoppen?...based on a true story!....eller nåt.
Undrar om gamlot har kvar elmoppen?
Jag har för mig att det slutade med att han fick köpa loss den.![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |