Ny förare till toppstriden i BoTT!!

Nästa år kommer RRR feat. EMR på bred front. #63 kommer att synas överallt.

Då kommer du till start på Anderstorp, lagom till finalen :tummenupp :tummenupp
Fotpinnarna är inte kommna ännu och jag vägrar köra gatväxlat på racet, dessutom måste jag sy färdigt gardinerna till köket samt skura badkaret den helgen.

Om någon vet någon som har en uppsättning fälgar till en RSV så får dom gärna höra av sig, behöver inte vara smidda OZ, funkar med standard RSV.

FEL FEL FEL!!! Du MÅSTE ha smidda magnesiumfälgar!! Det vet ju alla att en aprilia är OKÖRBAR utan smidda magnesiumhjul. 22000 från greven! Tjöp!

AAAAAAAHAHAHAHAHAHAAAA!

Jag visste att du gjort en Lunkan, men att du skulle köra BoTT var en nyhet! Så vad blir strategin? Mao, vad skall du använda för bortförklaringar? Är Lunkan anställd som lökmeck? Eller tänker du göra en "Old Gixxer Tour" och få för dig att trimma motorn genom att slipa ventilerna mot en sten medans whiskeyn dricks ur?

Skall bli kul att höra om dina framgångar ;)

FEL FEL FEL!!! Du MÅSTE ha smidda magnesiumfälgar!! Det vet ju alla att en aprilia är OKÖRBAR utan smidda magnesiumhjul. 22000 från greven! Tjöp!
Det är smidda OZ fälgar orginal på R modellen, Öhlinare runt om och kolfbiermums så det rinner snålvatten ur truten.

Va f-n, hur många förtiårskriser kan du ha egentligen. Och kan man ha det när man är snart sexti?

många kriser blir det, kul att du är så avis :D

AAAAAAAHAHAHAHAHAHAAAA!

Jag visste att du gjort en Lunkan, men att du skulle köra BoTT var en nyhet! Så vad blir strategin? Mao, vad skall du använda för bortförklaringar? Är Lunkan anställd som lökmeck? Eller tänker du göra en "Old Gixxer Tour" och få för dig att trimma motorn genom att slipa ventilerna mot en sten medans whiskeyn dricks ur?

Dö ditt äckel:mad:

Last edited:
AAAAAAAHAHAHAHAHAHAAAA!

FAAAN va sur jag blir! :mad:

:mad: :mad: Vad tror du jag blir?han tror han har hittat ett billigt traktorreservdelsgarage. Han har redan snott mitt org.utblås :mad: :mad:

Sågade lite mer i min traktor-R idag, Sebimoto passar ganska bra, GSXR 1000 glas funkar, tog även en tur med min GSX1100R-90, den känns inte så svängig numera jämfört med traktorn.

Varför samlas alla skruvar man tappar i båten:mad:

Bifogat

• DSCN6514.JPG
    DSCN6514.JPG
    135.1 KB · Visningar: 77
Tjöp det då! Pengar är ju inget problem för dig har du ju sagt!
Om farbror tar på sig läsglasögonen så kan han nog se att jag redan har R modellen och därmed redan allt godis som finns.

Bifogat

• DSCN6514.JPG
    DSCN6514.JPG
    135.1 KB · Visningar: 47
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden