Anledningen till detta är med stor sannolikhet miljökraven och Honda vill inte utveckla DI till 2-takt utan skiter helt enkelt i den.
Till skillnad från KTM

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Anledningen till detta är med stor sannolikhet miljökraven och Honda vill inte utveckla DI till 2-takt utan skiter helt enkelt i den.

Äh bara fila lite någonstans i motorn så har man dem 2 3-4 extra så är man uppe i 42.
![]()
Till och med 85:an är ersatt med en 150cc 4-t...
Den var bra.
Nej detta gäller ju crossen alltså cr 125 och cr 250 verkar o ha försvunnit ur deras sortiment och kommer nu enbart ha 250 4-takt och 450 4-takt.
Anledningen till detta är med stor sannolikhet miljökraven och Honda vill inte utveckla DI till 2-takt utan skiter helt enkelt i den.
Ja den glömde jag nämna.Till och med 85:an är ersatt med en 150cc 4-t...
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |