bullysmile
Killing time? time kills you!
Fick också mail från blocket!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fast du försvarar ju ditt eget beteende. Två fel gör inte ett rätt.orka tjaffsa, Jag respekterar din åsikt, men håller inte med, tycker inte det är ok att försvara kriminalitet, att du tycker det är däremot lite skrämmande.![]()
Bra jobbat alla som messat och mailbombat![]()
Känner mig träffad![]()
![]()
Även blinda höns hittar korn då och då. Ni hittade en bluffare och hängde honom innan ni hade beviset.
Stackars den som jobbat dubbla skift och är för trött för att visa hojen, eller inte kan memorera reg. numret, som tvingas sälja hojen till ett vrakpris för att han blivit varslad. Han lär nog också bli ett offerlamm.
Jasså, var det du som hade bluff anonnsen ute!!!![]()
Hmmm förklara gärna hur du tänker nu eller tänker du inte alls![]()
Nej men kanske en av de som pratat med annonsören och mailat mm mm....
Förresten så bor jag en bit från malmö![]()
Det är ju nu så att har man jobbat och är för trött för att visa varan så SAMTALAR man med köparen, kommer överens om tid/plats för en titt= Såld.
Samma med regnr- ut och se efter.
Man snirklar inte och kommer med usla bortförklaringar.
Skönt skönt, en mindre att oroa sig för. Och sledgehammer, orka dig, gnällspik nr1. Fram med moralkakan när den skall tas fram.
Vad gör det att vi sms'ar en person? Inget olagligt med det?
Jag är då nöjd då vi har 1 mindre bluffmakare att handskas med![]()
Hur vet du att han hade usla bortförklaringar? Var du en av dem som pratade med honom? Eller förlitar du dig på alla som skriker "vargen kommer"?
.
![]()
Nej, jag skrek när vargen kom. Du är ju ute på cykeltur nu, vem fan fattade inte att annonsen var bluff? DU!. Det har inget med flocken att göra. Vi satte dit ett rötägg.
Lägg ner PK stilen nu
citat: SUCK.
Du fattade det genom att bara LÄSA den? Inget i texten visade att det var en bluff. Visst ja, bortsett från alla Sherlock Holmes som tyckte att det var bluff för att "den var fotad inifrån en bil", "loggan bortretuscherad", "R1-märket sitter fel". Sen visade det ju sig att annonsen i sig var ärlig, bara att det inte var hans annons.
Kan du verkligen inte släppa att du nu hade helt fel![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |