Ny bluffannons?

• Thread starter Thread starter RC
  • Start date Start date
jag sms'ar några sms till, har ju jobblur så det nummret går inte ens o spåra :P

Nu har jag pumpat sms till han, inget otrevligt. Frågade om han sov och sa att ha var den sämsta scammern:D i blockets historia. Jävla offer. Mig kan han säkert spåra.... men han ids nog inte åka till luleå iom att han måste dra 100 sånahär blåsningar innan tågbiljetten är betald!
:D

1. John Danny Johansson

* Mob. 076-820 57 17

Karta

Gånglåtsvägen 5 L 215 78 MALMÖ

från eniro. är han verkligen så jävla dum så att det är hans nummer och inte ett som han lurat till sig av någon?

jag anmälde till blocket och länkade till denna tråd så de skulle själva läsa lite o lära sig :)

Nu har jag pumpat sms till han, inget otrevligt. Frågade om han sov och sa att ha var den sämsta scammern:D i blockets historia. Jävla offer. Mig kan han säkert spåra.... men han ids nog inte åka till luleå iom att han måste dra 100 sånahär blåsningar innan tågbiljetten är betald!
:D

Hahaha skickade ett gäng jag med...
Frågade om jag inte kunde skicka hela summan istället för bara handpenning. jävla offer watching u....

1. John Danny Johansson

* Mob. 076-820 57 17

Karta

Gånglåtsvägen 5 L 215 78 MALMÖ

från eniro. är han verkligen så jävla dum så att det är hans nummer och inte ett som han lurat till sig av någon?

http://personer.eniro.se/query?what=wp&ps_id=41258520&search_word=John Danny Johansson&geo_area=

Last edited:
Förekommer sånt här ofta? Det verkar ju så:va
får väll haka på gemenskapen och dra iväg ett sliskigt sms till honom:D

Mvh

Perfekt, jag gjorde det samma! :)

Ärligt talat tror jag att annonsen kommer ligga kvar ett tag om man ska vänta på blocket å ta bort den.... har fått en uppfattning att de inte lägger ner så stor vikt på sånt...

Ska fan åka hem och knacka på hos honom imorgon och fråga om man kan få ta sig en titt på hojen :D Om någon mer är sugen så feel free 2 join :D

Ärligt talat tror jag att annonsen kommer ligga kvar ett tag om man ska vänta på blocket å ta bort den.... har fått en uppfattning att de inte lägger ner så stor vikt på sånt...

Ja så var ju fallet sist i alla fall, med han som lyckades lura av ett gäng personer på 10k i handpenning. Även fast jag mfl kontaktade Blocket så kunde de inget göra så länge annonsen inte bröt mot deras regler:brinnerup

Ska fan åka hem och knacka på hos honom imorgon och fråga om man kan få ta sig en titt på hojen :D Om någon mer är sugen så feel free 2 join :D

Ja alla ställer sig på kö och säger att det är ett gäng till påväg och alla vill ha hans hoj och kommer stå där tills han visar den och nån blir lycklig ägare!

Ja så var ju fallet sist i alla fall, med han som lyckades lura av ett gäng personer på 10k i handpenning. Även fast jag mfl kontaktade Blocket så kunde de inget göra så länge annonsen inte bröt mot deras regler:brinnerup

Det sjuka är att bla. i deras regler står det att man ska annmäla om personen uppträder oseriöst och det är solklart i detta fall...

har mailat blocket jag med med massa info och även jag länkade till denna tråd ;)

hoppas bara att ingen åker på blåsning innan den är borta

sms:

"Hej, Såg din annons. Tror du att vi ska gå på den? Dålig stil hörru. Sådant brukar inte uppskattas, varken på Blocket eller av Poliser. Hej på dig och god natt, hoppas du inte kan somna och att du lär dig att inte ljuga. Internet är inte så tryggt som man kan tro. Ciao"

Kanske lite väl elakt?... eller inte... :arsele

Det sjuka är att bla. i deras regler står det att man ska annmäla om personen uppträder oseriöst och det är solklart i detta fall...

har mailat blocket jag med med massa info och även jag länkade till denna tråd ;)

hoppas bara att ingen åker på blåsning innan den är borta

Tänk så visar det sig att annonsen är sann....snacka om att ha hängt ut killen & förstört hans dag:D

(Nu betvivlar jag starkt att det är så).

Tänk så visar det sig att annonsen är sann....snacka om att ha hängt ut killen & förstört hans dag:D

(Nu betvivlar jag starkt att det är så).

Jag har väldigt svårt att tro att den är sann:brinnerup

Och om dem mot all förmodan skulle vara det får han väl skylla sig sj om han kräver handpenning och vägrar visa upp hojen eller ge ut reg nr.

tillräckligt oseriöst enligt mig iaf... eller ?

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!