Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det värsta är ju att även om hela SH kastar skit på människan så kan han ändå blåsa åke 57. Inte alla är ju här och läser tyvärr
Då skickar vi 2 då? Jag gör det iaf![]()
nån som har anmält till blocket?
jag sms'ar några sms till, har ju jobblur så det nummret går inte ens o spåra![]()
Nu har jag pumpat sms till han, inget otrevligt. Frågade om han sov och sa att ha var den sämsta scammerni blockets historia. Jävla offer. Mig kan han säkert spåra.... men han ids nog inte åka till luleå iom att han måste dra 100 sånahär blåsningar innan tågbiljetten är betald!
![]()
1. John Danny Johansson
* Mob. 076-820 57 17
Karta
Gånglåtsvägen 5 L 215 78 MALMÖ
från eniro. är han verkligen så jävla dum så att det är hans nummer och inte ett som han lurat till sig av någon?
jag anmälde till blocket och länkade till denna tråd så de skulle själva läsa lite o lära sig![]()
Perfekt, jag gjorde det samma!![]()
Ärligt talat tror jag att annonsen kommer ligga kvar ett tag om man ska vänta på blocket å ta bort den.... har fått en uppfattning att de inte lägger ner så stor vikt på sånt...
Ska fan åka hem och knacka på hos honom imorgon och fråga om man kan få ta sig en titt på hojenOm någon mer är sugen så feel free 2 join
![]()
Ja så var ju fallet sist i alla fall, med han som lyckades lura av ett gäng personer på 10k i handpenning. Även fast jag mfl kontaktade Blocket så kunde de inget göra så länge annonsen inte bröt mot deras regler![]()
Det sjuka är att bla. i deras regler står det att man ska annmäla om personen uppträder oseriöst och det är solklart i detta fall...
har mailat blocket jag med med massa info och även jag länkade till denna tråd
hoppas bara att ingen åker på blåsning innan den är borta
Tänk så visar det sig att annonsen är sann....snacka om att ha hängt ut killen & förstört hans dag![]()
(Nu betvivlar jag starkt att det är så).
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten