NUUUUUUUU fick jag min #88

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
ÄNTLIGEN

NUUUU har jag min hoj :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp
Fick den för 20minuter sen och ska snart ut igen och bara gasa tills jag får ledvärk som förra året :D :D :D

//DEN GLADE
nu har sesongen äntligen börjat :rolleyes:

Vaddå? Har du köpt en Heil Hitler-hoj eller :confused: Snälla förklara...

Jag vet inte riktigt vad den pojken har sysslat med,men hans hojar har en tendens att stå på verkstad i månader...tydligen.

#88 är Mavves Zxr400, som han tydligen nu tillslut fått tillbaka från verkstaden. Vad jag förstått så har Mavve inte åkt hoj alls förrens nu, då även hans andra Kawasaki står i verkstaden i delar... :eek:

Då e det ju väldans tråkigt att jag åker till Norge igen i morgon kväll, annars skulle jag tvingat dig att komma upp till Båstad med en låda Dubbel-nougat fast surrad på ryggen :D.

Kör som folk nu, du kanske är lite rostig!

Kör nu försiktigt Mavve.
Du har ju inte kört på ett tag om jag förstår rätt.

Mycket poliser ute just nu...

Har sett drygt 10 polisbilar den senaste veckan...
:mad:

Tack alla. :)

Mattias har mycket rätt :tummenupp

Jag körde drygt 30mil nu precis. Hälsade på asyl_knäkasa och vi gasade i heeeela Halmstad..... klockan är 04:15 och jag har ont i axlarna :D

Det är kallt att köra med gymnastikskor en dimmig morgon..... *hittade inte mina stövlar, tror de ligger i den krockade bilen*

Mycket, mycket potent hoj min zxr400, för jävelen vad den går...... inkörning är tråkigt, men det är det snart ändring på :tummenupp 30mil till bara så vips, in i bänken skall den :)

Jag är rostig som fan :rodnar

750RR

Bingo skrev:
Vaddå? Har du köpt en Heil Hitler-hoj eller :confused: Snälla förklara...
Förklara för en obildad idiot. Vad gör en hoj med nummer 88 till en Heil Hitler-hoj? :confused:

Vad är det nu för historiska fakta jag missat?

Ugluk skrev:
Förklara för en obildad idiot. Vad gör en hoj med nummer 88 till en Heil Hitler-hoj? :confused:

Vad är det nu för historiska fakta jag missat?

Bara struntprat så det är absolut inget att bry sig om. Om man bor i en småstad full av såna där blöjnazzar bör man dock vara medveten att 88 kan tolkas som kod för Heil Hitler (8:e bokstav i alfabetet). Är t ex inte ovanligt att vissa skivbolag heter nåt med 88 inbakat :mad:

berggren_martin skrev:
Bara struntprat så det är absolut inget att bry sig om. Om man bor i en småstad full av såna där blöjnazzar bör man dock vara medveten att 88 kan tolkas som kod för Heil Hitler (8:e bokstav i alfabetet). Är t ex inte ovanligt att vissa skivbolag heter nåt med 88 inbakat :mad:
Ah. Tack för tipset, kan vara bra att veta. :tummenupp

Då kan han ju inte åkt hoj särskilt mycket alls, vad jag förstår är han inte lastgammal direkt och måste tagit kort bara för några år sen och kanske nyligen fått köra tungt.

Silwer skrev:
Då kan han ju inte åkt hoj särskilt mycket alls, vad jag förstår är han inte lastgammal direkt och måste tagit kort bara för några år sen och kanske nyligen fått köra tungt.

Han? Mavve? Jag?

Nej, jag har inte kört mycket hoj alls.
Jag är ingen gammal gubbe.

Nyligen fått köra tungt? Kanske det..... fast jag har aldrig strypt nånting till några 25kW :rolleyes:
Du vet vad en Mavve-moddad zxr750 är för nåt va?

750RR

Beratta nu foer nan som inte vet vad som har gjorts med 400an. Aer den orginal? Sen faar du laegga upp en faersk bild!

Don Quixote skrev:
Beratta nu foer nan som inte vet vad som har gjorts med 400an. Aer den orginal? Sen faar du laegga upp en faersk bild!

Färsk bild :cool:

Bifogat

• #88r.jpg
    #88r.jpg
    77.4 KB · Visningar: 563
*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back