NUUUUUUUU fick jag min #88

Strider skrev:
Det finns många människor här på Sporthoj som skriver roliga, intressanta, utmanande, spännande , nyttiga, lärande och engagerande inlägg. Du tillhör inte den gruppen enligt min mening.

I tid och otid, i väldigt många inlägg så dyker du upp och alltsomoftast skriver du bara strunt. Det här är ett öppet forum, så visst får vi alla skriva vad som helst, men visa lite respekt för de som du vänder dig till. Om du nu får en käftsläng så grinar du och förfaller till att svara med invektiv. Ungefär som du och många andra gjorde på Gnällspiks första inlägg.

Nej, jag menar vad jag sa åk och ha skoj på hojen så kanske du mognar lite och skriver lite vettigare inlägg, lycka till.

måste vara jobbigt att reta upp sig till den gräns att man spyr galla över nån som bara gav dom intresserade lite info,kan faktist förstå 750rrs lycka då han varit utan hoj hela sommaren. :)man väljer ju själv vad man vill och inte vill läsa :) sätt en stor bit selektivtejp på kinden. och vad den där gnällspiken gjorde är ju bara ren och skär idioti :skrämd tycker att detta personangrepp bör följas av en ursäkt från Strider till 750rr :) kramas lite istället

Strider skrev:
@ twinner666

Det hade glatt mig om du och dina gelikar hade bett Gnällspik om ursäkt för era påhopp och beteenden.

Nu pratar du ju inte med mig (jag gjorde inga grova personliga påhopp på din polare gnällspik, även om jag var mot det han sa) men är du inte väl fast i just det där nu?
Han var aldrig intresserad av oss och det här forumet, han ville bara visa upp sig och det fick han ju göra med, sen var det inget mer med det.
Vi som skriver här är säker urblåsta på alla möjliga sätt, men det är ju inte ett forum för proffesorer eller raketforskare eller nåt sånt heller.

jo det är väl sant!!kändes inte riktigt rätt att vara snäll då,bev jättesur :) är sån vettu!tycker att det han skrev var ren idioti men som sagt så står det ju människor fritt att tänka och tycka som man behagar.blev en jävla massa skällsord och dumma komentarer i den tråden. 750rr gjorde ju inget i denna tråd :confused: han beskrev ju bara sin lycka i ord och addade några bilder.inte så farligt offtopic i mc relaterat kackel tråden :)
eller missade jag nåt..i denna tråd,nope.

Silwer skrev:
Nu pratar du ju inte med mig (jag gjorde inga grova personliga påhopp på din polare gnällspik, även om jag var mot det han sa) men är du inte väl fast i just det där nu?
Han var aldrig intresserad av oss och det här forumet, han ville bara visa upp sig och det fick han ju göra med, sen var det inget mer med det.
Vi som skriver här är säker urblåsta på alla möjliga sätt, men det är ju inte ett forum för proffesorer eller raketforskare eller nåt sånt heller.

jag är ju raketforskare :confused:

Grattis mavve!!!!!!
fan på tiden :p
Slå en pling om du vill ta en runda, så får jag testa den!! ..ser krashbar ut :crash

p.s. du kommer ju se ut som en kameliont på din RR sen :p

Mavve rockar :rock
Strider&co har bara inte insett det ännu ;)

jag hade precis varit i falkenberg och kolla på lite race och så. ravetrancer körde fram och tillbaka på bakhjulet, han tyckte tydligen det var kul... :tummenupp

klockan 00:30 på en måndag morgon får jag ett sms. "jag kommer upp till dig nu, har inget att göra" det var mavve som hade skickat ett mess. där ser man, en vild kille tänkte jag. väl här så utspelade sig följande:

mavve o asylum befinner sig på en parkeringsplats mitt i centrala halmstad. jämte finns en stor rondell, mitt i den sitter asylum's kompis och nån tjej...

asylum: "kan du inte visa hur man sitter när man knäskrapar då?"
mavve: "ja visst"
asylum: "det är bara att köra ut där och knäskrapa då" (jag skojade, det var 17 grader ute o asfalten var inte jättevarm precis.
mavve: "okey" sätter sig på hojen och kör iväg
asylum: :skrämd
mavve kör säkert 10 varv i rondellen och kommer ner så när som på 2 cm från marken med knät. :bow han kör tillbaka och klagar på hans framdäck som ser helt skummt ut.
mavve: "förra ägaren har kört med det utan luft"
asylum: "aha, jo det ser rätt skummt ut"

sen körde vi en runda här i stan runt många rondeller och sköna svängar. hem kom jag 03.38!! det var en trevlig runda! :tummenupp :rock

Mattiaz skrev:
#88 är Mavves Zxr400, som han tydligen nu tillslut fått tillbaka från verkstaden. Vad jag förstått så har Mavve inte åkt hoj alls förrens nu, då även hans andra Kawasaki står i verkstaden i delar... :eek:

Ja, vad säger man, KAWASAKI :skrämd :D :fakta

Strider skrev:
@ twinner666

Det hade glatt mig om du och dina gelikar hade bett Gnällspik om ursäkt för era påhopp och beteenden.
Äh, karln uppförde sig som en idiot och blev behandlad som en idiot. Sitta här och kalnka ner på andras stavfel. Hur inbilsk får man vara? Så, vad är det att snacka om?

Mavve, det är inte så att du valde ditt turnummer för att det är en kod för HårdHomo? :D Sketasnygg båge - trots att det är en Kwakasaki. :tummenupp

Asylum_Nakaza skrev:
jag hade precis varit i falkenberg och kolla på lite race och så. ravetrancer körde fram och tillbaka på bakhjulet, han tyckte tydligen det var kul... :tummenupp

klockan 00:30 på en måndag morgon får jag ett sms. "jag kommer upp till dig nu, har inget att göra" det var mavve som hade skickat ett mess. där ser man, en vild kille tänkte jag. väl här så utspelade sig följande:

mavve o asylum befinner sig på en parkeringsplats mitt i centrala halmstad. jämte finns en stor rondell, mitt i den sitter asylum's kompis och nån tjej...

asylum: "kan du inte visa hur man sitter när man knäskrapar då?"
mavve: "ja visst"
asylum: "det är bara att köra ut där och knäskrapa då" (jag skojade, det var 17 grader ute o asfalten var inte jättevarm precis.
mavve: "okey" sätter sig på hojen och kör iväg
asylum: :skrämd
mavve kör säkert 10 varv i rondellen och kommer ner så när som på 2 cm från marken med knät. :bow han kör tillbaka och klagar på hans framdäck som ser helt skummt ut.
mavve: "förra ägaren har kört med det utan luft"
asylum: "aha, jo det ser rätt skummt ut"

sen körde vi en runda här i stan runt många rondeller och sköna svängar. hem kom jag 03.38!! det var en trevlig runda! :tummenupp :rock

HAHAHAHAHA, det släppter som fan och hoppa till så hjärtat slog i hjärnan.....
Nytt däck sitter på och det skall förstöras nu snart :)

Pålle: Du bara måste hja kört utan luft, det finns ingen som inte kommenterade det däcket och hur det var slitet..... Väven syntes på sidorna men mitten var det massa mönster kvar :confused:

Ajja, nu hoppar den inte. :)

Gnällspiks inlägg var bland det mest korkade i SH-historia. Tyvärr finns det de som inte förstår det utan gillar att hacka på andra med sakr som rör stavning på ett internet-forum. Fast det är historia nu men usla människor finns kvar, de slipper man aldrig och därför ser det glogala samhället ut som det gör :crash

750RR

maverick_750rr skrev:

Väven syntes på sidorna men mitten var det massa mönster kvar :confused:

Så såg däcket ut på min TLR oxå.
Såg ut som om man plogat förmycket med den.
Kan det bero på förlite luft? Jaja inte jag som körde sönder däcket så jag vet ju inte hur han hade lufttryck och så...

Nu har jag RIKTIGA däck på. SuperCorsa, inte sådant där skit pilot sport... :D

Den stora fraagan aer aenda naer du lackar den som discokawa-replica? ;)

(Det har boerjat ga rykten om att ovan naemnda Kawa kommer vara till salu i hoest. Kanske kan koepa loss kaap-settet och skruva pa din 400 ;) )

Mohaha!! jag såg nyss skönheten live! (Now, who wants to touch me?) :cool:
Faktiskt rätt gött ljud i den trotts sina 400cc! och ett väldigt mekansiskt ljud ifrån växellådan.. mavve, glömt oljan? :p

#88 :tummenupp

kajlyl skrev:
Mohaha!! jag såg nyss skönheten live! (Now, who wants to touch me?) :cool:
Faktiskt rätt gött ljud i den trotts sina 400cc! och ett väldigt mekansiskt ljud ifrån växellådan.. mavve, glömt oljan? :p

#88 :tummenupp

Petar på dig från betryggande avstånd :D :crash :7peta

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back