Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jadu.. vad alla andra än säger så kommer du få roligt...RoLLER skrev:2683617Tack för många objektiva och bra inlägg här ovan, och för alla som har kommit med tips och råd. Vissa har bra tips via PM, andra har skickat tips och avskräckande motorbilder via mailen.
Mitt val föll till slut på:
KTM EXC 525 '06
Sen lurade Wheeliegirl och HW på mig ett par Excelfälgar mm, ja ett komplett motardkit.
Hoppas att man tjackat rätt nu då... Waddya think you mean ol' bastards?
RoLLER skrev:2683617Tack för många objektiva och bra inlägg här ovan, och för alla som har kommit med tips och råd. Vissa har bra tips via PM, andra har skickat tips och avskräckande motorbilder via mailen.
KTM EXC 525 '06
Sen lurade Wheeliegirl och HW på mig ett par Excelfälgar mm, ja ett komplett motardkit.
Rasorblade skrev:2683661Jadu.. vad alla andra än säger så kommer du få roligt...Grattis till nya moppen!!
Ås å upp med bild på nya flikkan![]()
RoLLER skrev:2683617
KTM EXC 525 '06
Tycker att det första du bör göra är att fixa fjädringen på tok för mjuk för att köra moard. Sen blir det nog en bra hoj att b;rja med. Går ju alltid att byta kam eller fixa lite med motornRoLLER skrev:2683617Tack för många objektiva och bra inlägg här ovan, och för alla som har kommit med tips och råd. Vissa har bra tips via PM, andra har skickat tips och avskräckande motorbilder via mailen.
KTM EXC 525 '06
RoLLER skrev:2690530Efter 120 tråkiga och jobbiga mil är flikkan äntligen hemma!
Det är en orörd och okysst 2007'a. Men oskulden hennes ryker snart med besked!![]()
Jag har inga bilder på henne än mer än en mobilbild när hon e lastad i bilen. Annars e hon e linslus som älskar att vara med på film så räkna med riktigt övertunga bombrullar i framtiden!
Nån i rockholm som e sugen på lite enduroaction 2k7 kan hojta till. Jag ska ut till Arlanda snart och bomba lite!
fLedLik skrev:2690590Såg riktigt fin ut det lilla man sågNär skaffaru motard-kit till den?
RoLLER skrev:2690607
Det enda jag inte har är däck till motardkittet. Nån som vet nån bra mc-däckfirma i närheten av Frihamnen i Stockholm?
Läcker!RoLLER skrev:2691349Här kommer lite bilder dålå... Efter ett par timmar lek och bus idag.
RoLLER skrev:2690530Efter 120 tråkiga och jobbiga mil är flikkan äntligen hemma!
Det är en orörd och okysst 2007'a. Men oskulden hennes ryker snart med besked!![]()
Om man kan lita på dekalen på framskärmen har du fel.Supermoto skrev:2691528Jag gissar på Superbike i Götlabooorrrrg. Rätt??
Ja, där kanske det inte står superbike.marcus56 skrev:2691554Om man kan lita på dekalen på framskärmen har du fel.
Vad håller du på med, varför gissar du överhuvudtaget..?
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |