Kneedrag
Guest
Efter ha kollat det här programet så skulle jag lätt kunna jobba som mc-ambulans i England. Köra inomhus i shoppingcenter , ja överallt. Skoj och samtidigt får man hjälpa folk. Drömyrke ju.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Efter ha kollat det här programet så skulle jag lätt kunna jobba som mc-ambulans i England. Köra inomhus i shoppingcenter , ja överallt. Skoj och samtidigt får man hjälpa folk. Drömyrke ju.
Det var lite glest på Youtube men om du söker på emergency bikers på lämplig torrent site (typ pirat bukten) så finns det därMissa man de här programmet idag igen, hvete.
Tydligen så tar ju tv4 betalt för att kolla på Play nu också...Någon som vet var man kan tänka sig att kolla på detta annars?
tack!
Jorå kul att kolal på synd på de fläskiga hopplösa hojarna dock imo.
Men ok det verkar ju funka, men det käns så koko när narratorn pratar om de fantastiska K1200RT hojarna de använder.
Det är nog bra hojar för att använda långa sträckor och långa tider i övrigt är de ju helt ointressanta och klaossiga mest, man önskar pch hoppas man kan få se nåt annat än de här maskinerna.
Sant, men det vore kul att se anat med, det måste ju finnas amidigare hojar.
Jag vet inte om dusom jag var en sån där med trimmad moppe osv, och dök bumsarna upp så blev man ju rädd men de kunde ju inte ens komma fram på skogsstigar.
Tills slut dök offroadhojar upp och finn än idag i Sverige, då insåg jag att jag var uträknad och tog mitt A-kort:-D
Annars är serien helt ok, de tar sig ju fram klart bättre än bilar iaf.
Men jag trio att de har mer ökenhojar i bruk de med så som de har här, det är ju brittiskt och det är ofta samma grejor vi har här har jag märkt.
Jag bar gnällde lite över att hojarna är rejäla europakryssare så långt jag sett![]()
Sant, men det vore kul att se anat med, det måste ju finnas amidigare hojar.
Jag vet inte om dusom jag var en sån där med trimmad moppe osv, och dök bumsarna upp så blev man ju rädd men de kunde ju inte ens komma fram på skogsstigar.
Tills slut dök offroadhojar upp och finn än idag i Sverige, då insåg jag att jag var uträknad och tog mitt A-kort:-D
Annars är serien helt ok, de tar sig ju fram klart bättre än bilar iaf.
Men jag trio att de har mer ökenhojar i bruk de med så som de har här, det är ju brittiskt och det är ofta samma grejor vi har här har jag märkt.
Jag bar gnällde lite över att hojarna är rejäla europakryssare så långt jag sett![]()
Varför skriver du så dåligt? I dina andra inlägg här på SH gör du inte det.
Det är fan lågt att vara troll.
Börja inte gråta nu, jag har saker att skyla på men jag tänker inte utnytja dem då alla juär coola här och inte skriver fel.
Jag har ändå sett på serien med behållning men jag hade gärna sett lite variation då man tröttnar på narratorn som ska berätta om de fantastiskt smidiga och snabba hojarna fast vi vet att så barar delvis är fallet.
Troll?
Du ser ju när jag blev medlem antar jag och det6 var ändå åter igen efter att dåvarande admin tappat hela forumet utan kopia före det.
Inget fel med serien dock, men det voe kul att få se lite mer olika vinklar, men nu antar jag att det här är en serie med just engelska utryckningshojar.
Toill i 10 år eller nåt.
Imorgon får du kolla, då är det hojar med brandsläckare
För övrigt tycker jag att det är en drömserie. Att det är Charlie Boorman som är speaker höjer mitt betyg. Fler såna här serier, gärna om budhojar eller andra yrken på två hjul![]()
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |