Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Felix skrev:Tänk när polisen får den hojen, då måste man verkligen kunna köra om man vill sticka.. ujuj..
/F
Silwer skrev:Under 250 kilo stod det i skrytreklamen.
Bra att de övergivit längsmonterad rad4a iaf.
Men det blir nog dyrförsäkrat.
Swedie skrev:allt från tyskland är skit. även hojar
Lurch skrev:Har de haft längsmonterad 4:a? Trodde de körde bara med boxer-4:a?
Stod det nåt om att det var 250 kilo torr eller fulltankad? Känns lite dumt att ange en sådan vikt när japsarna är nere på runt 165-170 kg och leker.
K-Micke skrev:K75 har en rad-3a.![]()
Silwer skrev:ok ,men på det sättet ser de ut iaf, vet inte om man ser det på nån bild av en k100, motorn är iaf längsmonterad och lutar 90 grader.
soppatorsken skrev:Det är väl sporttourern med den hemska helkåpan?
Att en tillverkare kan släppa en sån skapelse och inte gå i kk direkt är ett mysterium.
Men den blev säkert en hit i Tyskland.
Macho Woman skrev:Det är sant. Jag uttryckte mig dåligt. Det jag menar är att de väljer fel, både när det gäller design och tekniska lösningar. Som förare är det ofta roligare att köra en hoj som det händer någonting på, där man faktiskt kanske sitter och till och med är lite rädd ibland, då det till exempel hänger på ens egen känsla hur bra inbromsningar man gör, istället för att man har fullkomlig trygghet och utrymmesmån för klantigheter med ABS. Förstår du vad jag menar? Det är osexigt med för mycket säkerhetsmarginal och neutrala färger!
Macho Woman skrev:Det är sant. Jag uttryckte mig dåligt. Det jag menar är att de väljer fel, både när det gäller design och tekniska lösningar. Som förare är det ofta roligare att köra en hoj som det händer någonting på, där man faktiskt kanske sitter och till och med är lite rädd ibland, då det till exempel hänger på ens egen känsla hur bra inbromsningar man gör, istället för att man har fullkomlig trygghet och utrymmesmån för klantigheter med ABS. Förstår du vad jag menar? Det är osexigt med för mycket säkerhetsmarginal och neutrala färger!
Macho Woman skrev:Det är sant. Jag uttryckte mig dåligt. Det jag menar är att de väljer fel, både när det gäller design och tekniska lösningar. Som förare är det ofta roligare att köra en hoj som det händer någonting på, där man faktiskt kanske sitter och till och med är lite rädd ibland, då det till exempel hänger på ens egen känsla hur bra inbromsningar man gör, istället för att man har fullkomlig trygghet och utrymmesmån för klantigheter med ABS. Förstår du vad jag menar? Det är osexigt med för mycket säkerhetsmarginal och neutrala färger!
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |