Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Felix skrev:Tänk när polisen får den hojen, då måste man verkligen kunna köra om man vill sticka.. ujuj..
/F
Silwer skrev:Under 250 kilo stod det i skrytreklamen.
Bra att de övergivit längsmonterad rad4a iaf.
Men det blir nog dyrförsäkrat.
Swedie skrev:allt från tyskland är skit. även hojar
Lurch skrev:Har de haft längsmonterad 4:a? Trodde de körde bara med boxer-4:a?
Stod det nåt om att det var 250 kilo torr eller fulltankad? Känns lite dumt att ange en sådan vikt när japsarna är nere på runt 165-170 kg och leker.
K-Micke skrev:K75 har en rad-3a.![]()
Silwer skrev:ok ,men på det sättet ser de ut iaf, vet inte om man ser det på nån bild av en k100, motorn är iaf längsmonterad och lutar 90 grader.
soppatorsken skrev:Det är väl sporttourern med den hemska helkåpan?
Att en tillverkare kan släppa en sån skapelse och inte gå i kk direkt är ett mysterium.
Men den blev säkert en hit i Tyskland.
Macho Woman skrev:Det är sant. Jag uttryckte mig dåligt. Det jag menar är att de väljer fel, både när det gäller design och tekniska lösningar. Som förare är det ofta roligare att köra en hoj som det händer någonting på, där man faktiskt kanske sitter och till och med är lite rädd ibland, då det till exempel hänger på ens egen känsla hur bra inbromsningar man gör, istället för att man har fullkomlig trygghet och utrymmesmån för klantigheter med ABS. Förstår du vad jag menar? Det är osexigt med för mycket säkerhetsmarginal och neutrala färger!
Macho Woman skrev:Det är sant. Jag uttryckte mig dåligt. Det jag menar är att de väljer fel, både när det gäller design och tekniska lösningar. Som förare är det ofta roligare att köra en hoj som det händer någonting på, där man faktiskt kanske sitter och till och med är lite rädd ibland, då det till exempel hänger på ens egen känsla hur bra inbromsningar man gör, istället för att man har fullkomlig trygghet och utrymmesmån för klantigheter med ABS. Förstår du vad jag menar? Det är osexigt med för mycket säkerhetsmarginal och neutrala färger!
Macho Woman skrev:Det är sant. Jag uttryckte mig dåligt. Det jag menar är att de väljer fel, både när det gäller design och tekniska lösningar. Som förare är det ofta roligare att köra en hoj som det händer någonting på, där man faktiskt kanske sitter och till och med är lite rädd ibland, då det till exempel hänger på ens egen känsla hur bra inbromsningar man gör, istället för att man har fullkomlig trygghet och utrymmesmån för klantigheter med ABS. Förstår du vad jag menar? Det är osexigt med för mycket säkerhetsmarginal och neutrala färger!
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |