Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
shoei skrev:2600762
Är det något man bör göra nu när man tagit in den? Har tejpat för tanklocket och dom 2 slangarna nere vid undre kåpan.
Han stormtrivs nu iaf![]()
Är det något man bör göra nu när man tagit in den? Har tejpat för tanklocket och dom 2 slangarna nere vid undre kåpan.
Ta bort tavlan som hänger åvanför, den tar blicken i från det riktiga konstverket...
Nogger skrev:2600763Fanns det ingen plats där du kan hålla lite bättre koll på den, nu verkar det som du inte ser den från sovrummet utan bara i vardagsrummet (Bild 2)![]()
shoei skrev:2601032Problemet är att sovrummet ligger på övervåningen, men annars såNu fick det bli jobbarrummet istället.
Avgasröret är pluggat nu. Däcken kanske kommer lukta lite ja... dom är helt nya också. Men hitils har jag inte känt något :- )

Hur vet du att det är en lägenhet och i så fall, hur vet du att det är ett hyreshus?KaliZ skrev:2601487Vad gäller för lägenheter...säg om grannen får hjärnsläpp och eldar ner hela hyreshuset?
jadu bra fråga, men borde det inte vara att det gäller även om den står inne i huset om den är låst? för de står ju i t,ex. min försäkring så här: motorcykeln ska vara inlåst nattetid... och det är den ju om man låser ytterdörrn om den står inne i husetKaliZ skrev:2601487Frågan som jag har svårt för att låta bli o ställa är:
"Hur gäller försäkringen?"
Vet bara att ha en mc ståendes i ett pannrum är inte tillåtet. Då gäller varken hem- eller mc-försäkring. Vad gäller för lägenheter...säg om grannen får hjärnsläpp och eldar ner hela hyreshuset?
//KaliZ
Mr.PB skrev:2601585jadu bra fråga, men borde det inte vara att det gäller även om den står inne i huset om den är låst? för de står ju i t,ex. min försäkring så här: motorcykeln ska vara inlåst nattetid... och det är den ju om man låser ytterdörrn om den står inne i huset![]()

Om det luktar sa luktar det GOTTshoei skrev:2601032Problemet är att sovrummet ligger på övervåningen, men annars såNu fick det bli jobbarrummet istället.
Avgasröret är pluggat nu. Däcken kanske kommer lukta lite ja... dom är helt nya också. Men hitils har jag inte känt något :- )
Palmas skrev:2603344Om det luktar sa luktar det GOTT![]()
Palmas skrev:2603344Om det luktar sa luktar det GOTT![]()
Nu har jag svar på det iaf och det luktar ingenting, konstigt nog.. men den är ju så ren den bara kan bli också ; Dshoei skrev:2600762
wonderwizard skrev:2607198gött o se att jag inte e ensam![]()
själv stoppade jag ner en trasa innanför tanklocket, förhoppningsvis håller det soppalukten ute.
har även pluggat igen dämparna.
slangarna undertill har jag glömt, men min luktar knappn något alls.
o jag har den i sovrummet![]()
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=170743&d=1163263305

|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|