Nu har han hittat in

Paser skrev:
2600765 Gött!!
Har haft bra lust att göra samma sak själv, men får inte in hojen i hissen och att bära den till 5e våningen känns lite överdrivet :)

Plugga avgas systemet kanske?
Har funderat på däcken också, lär inte de lukta?

Paser paser paser... Det är ju dessa dofterna som gör att man inte bli ledsen i vinter, och man blir sugen på att få ut den på vägen så snart som möjligt!

Min minimoto står snällt i hallen och luktar tvåtakt och gummi!
viffern får jag inte in, tyvärr...

Nogger skrev:
2600763 Fanns det ingen plats där du kan hålla lite bättre koll på den, nu verkar det som du inte ser den från sovrummet utan bara i vardagsrummet (Bild 2) :)
På första bilden äter dom frukost ihop, på andra bilden ser dom på TV ihop,, sovrummet tar dom nog inga bilder i som dom visar för alla andra... :D

Det är tydligen många som tar in sina hojar.. En galning gjorde en video förra året när man burnade i vardagsrumet.. :yoparty Nån som har den så posta gärna den.. :tummenupp

Alming skrev:
2607443 Paser paser paser... Det är ju dessa dofterna som gör att man inte bli ledsen i vinter, och man blir sugen på att få ut den på vägen så snart som möjligt!

Min minimoto står snällt i hallen och luktar tvåtakt och gummi!
viffern får jag inte in, tyvärr...

Är helt övertygad om att det går att få in din viffer!!

De du bör gärna minst en ggr per måndag är att ta undan mattan från bakhjulet och börna i minst 30 sek så håller man ytskiktet på däcket fräscht.
Sen kan du ta och byta luften i däcken till inomhusluft. Du kan ju inte ha utomhusluft i när den förvaras inomhus.

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret