Nu får man inte äns Gasa!

Det är rätt sätt dit dessa våldtäktsmän,seriemördare,bankrånare och folk som torrgasar :mad:

Ähh, det där åkte jag dit för på 80-talet en gång. Det höll på att slå om till rött och jag drog på med Laverdan. 400:- kostade det då.
"NN har orsakat onödigt buller genom kraftigt gaspådrag med motorcykeln BDW---" stod det i rapporten. Jag minns det som igår. Sen var snutarna lite extra griniga för att jag inte stannade på en gång.

Om artikeln stämmer är det ju lite illavarslande, ty isf finns det tydligen lagrum för polisen att bötfälla hojar för buller igen, som på 80-talet. Polisen har ju sedan många år inte kunnat bötfälla på buller pga ett prejudicerande fall där det visade sig att polisen inte med tillräckligt noggrannhet kunde mäta bullerstyrka i en okända miljöer.

Kænner killen som gjorde de.. Surt sa ræven men de va ju inte alls før att provocera :gnissla :)

Vad är problemet?
Det är ju bra om polisen kan haffa loosers som brappar bara för att få uppmärksamhet.

Det som skrämmer är ju att 54% enligt formuläret tyckte att det är helt rätt att bota för bulllret...

Se till att rösta alla, NUUUU!

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...