Freppa skrev:Kan du inte söka hjälp för det? Att vara en samling med Gem måste vara apjobbigt....
Är man Gem så är man iallafall enkel och användbar.
gladh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Freppa skrev:Kan du inte söka hjälp för det? Att vara en samling med Gem måste vara apjobbigt....
njä, du har själv presenterat dig som snart 23, det är lätt att söka information på forumet.Tessan skrev:Eller 47.
Tessan skrev:Eller 47.
Tessan skrev:Men fjortisar ÄR tjatiga! Har alla fått för sig att jag är en sån, så måste jag ju leva upp till mitt rykte..!
Freppa skrev:"Att vara smart och spela dum är lätt. Motsatsen är däremot betydligt svårare"
granath_ skrev:det där är ju helt j-a sjukt!![]()
granath_ skrev:det där är ju helt j-a sjukt!![]()
Tessan skrev:Dokusåpan eller hur denna tråden har utvecklats..?!![]()
Tessan skrev:Menar du att ni alltid försöker mobba ut små ensamma flickor..?! Ni verkar ju va ett riktigt gulligt gäng..!![]()
Freppa skrev:Som Vänsterspöket Gladh säger: Vi är såhär. Vi har inga liv. Vi gillar att hoppa på folk som stavar som krattor alternativt pratar Lunar. Vi är som de tre musketörerna. Vi står upp mot den större massan (läs Moppefuckona) som tror att man kan misshandla Svenska språket.
oFFkeFF skrev:Det går alldeles utmärkt att misshandla det svenska språket, och det satt nog tomtar på 30-talet och var lika gnälliga på 15-åringarna som tuggade slang på söder.
oFFkeFF skrev:SAOL är inte statisk, den utvecklas år efter år...
Tessan skrev:Tack!Jag började nästan känna mig lite extra utmobbad, men mobbar ni alla så är det ju lugnt..!
Tessan skrev:Hmm.. Det lät nåstan så.. Då måste jag gråta och hota med självmord som en tvättäkta fjortis nu då?!
Fast jag kanske ska låta bli ändå.. Jag fick precis veta att jag tydligen måste motbevisa alla fjortisryktena, så jag får väl ta den här dumpningen som en man..
gladh skrev:Men Freppa däremot han ska få betala (för det vill han så gärna så)
gladh
Freppa skrev:Wooooooo.....
gladh skrev:Idag på Jerry Springer har vi en undulat som käkat upp sin husses tår och vägrar erkänna det, två siamesiska tvillingar som hävdar att de blivit kidnappade och ihopsydda av varelser från Venus samt en man från Sverige som märker ord och är kapitalist utan att kunna backa upp det med sin plånbok.
gladh

Freppa skrev:Och SE vad det ledde till! Börjar du sjunga på "Jag trivs bäst i öppna landskap" nu med söderbrytning får jag dåndimpen!
Det stämmer. Visa mig gärna var ordet "den" svavas "dn" osv så skall jag genast ge mig därhän åt denna dårskap.
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller