nu får de va nog?

Freppa skrev:
Det är just det som är poängen.
Om vi ger med oss så kommer vi inom 30 år vara ett folk som säger "Hörrö len, skaru ha tjack lr ska jah fetta salladen påH däj". Inte lockande.

Men bli svensklärarnazist på en skola i botkyrka då och lär ungarna lite vett :D
Fast jag kan nästan svära på att ovanstående mening är mer trolig om 30 år än "Hej, vill du ha amfetamin eller ska jag slå ner dig"

Tessan skrev:
Man måste ju ha taggar, annars blir man ju köttfärs på tre sekunder blankt här inne..! :död
Säg bara tillså ger jag de norrländska språktalibanerna ett kok stryk :mad: :yoparty

Inget förvånar mig numera med tanken på att det finns ett uttryck som heter "toss the sallad", som går ut på att slicka någons anal. Well, jag är väl gammal....

Freppa skrev:
Inget förvånar mig numera med tanken på att det finns ett uttryck som heter "toss the sallad", som går ut på att slicka någons anal.
Var i hela friden lär man sig något sådant :confused: :D

Tessan skrev:
Fjäskar du efter fredagskramar...?! :hihi

Amen vafan, här har jag fjäskat satan hela eftermiddagen efter kramar. Jag har varit snäll mjuk och förstående på ett sätt som gör mig spysjuk här bakom tangentbordet. Men inte fan har jag fått nån kram. Men så fort det kommer en outlaw som Freppsi då jäklar ska det krams å sånt.

FY FAN

Jag lägger ner och emigrerar. Inget mer SH för min del inte. :mad:

gladh

gladh skrev:
Amen vafan, här har jag fjäskat satan hela eftermiddagen efter kramar. Jag har varit snäll mjuk och förstående på ett sätt som gör mig spysjuk här bakom tangentbordet. Men inte fan har jag fått nån kram. Men så fort det kommer en outlaw som Freppsi då jäklar ska det krams å sånt.

FY FAN

Jag lägger ner och emigrerar. Inget mer SH för min del inte. :mad:

gladh

Du vet att tjejer tycker om killar som är svin va?

Tessan skrev:
Så du tror på fullaste allvar att jag har varit ärlig med allt jag har skrivit..?! :7peta Då förstår jag om det blir jobbigt för dig... :hihi
Inte en aning, du är inte lätt att få grepp om måste jag säga.
Jag besväras inte av att du mobbas alls, så det är lugnt för min del.

Fredagsmobbing

Freppa skrev:
(nu fattas bara att Gamlot från Åkarp träder in här så är hela mobbningsklubben samlad)
Jag har f-n flyttat till Hjärup för 6 månader sedan :mad: dessutom missade jag hela cat fighten :huvet

Last edited:
Tessan skrev:
Hmm.. Det lät nåstan så.. Då måste jag gråta och hota med självmord som en tvättäkta fjortis nu då?!
Fast jag kanske ska låta bli ändå.. Jag fick precis veta att jag tydligen måste motbevisa alla fjortisryktena, så jag får väl ta den här dumpningen som en man..

Men du kan ta mig som din re-bound, efter att Freppa så glatt har återuppfriskat mitt minne om sidan snyggast.com kom jag på att det inte skulle sitta fel med en fjortis eller två. :tuttar

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back