nu får de va nog?

Robinson var ju över gränsen när första säsongen började visas. Om 5-10 år har vi säkert vant oss ska ni se. :rolleyes:
Jag tycker för övrigt att det är moraliskt tvivelaktigt. Det är ju en persons liv man leker med, som inte har någon egen förmåga att fatta beslut.

McB skrev:
Vi är bara hatiska i största allmänhet, och mot lunarspråksanvändare i synnerhet. Förstod du, eller ska jag ta det en gång till?

vi e ba hata alla typ, å lunar e lixom så coolt sett å sjkiva fan

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAA!!!!!! :tummenupp

eisbaer skrev:
Varför skulle hon göra det? Hon förstår sig bara inte på ironi vilket snarare tyder på att hon är överårig eller kvinna eller båda delarna.

Right on, isbjörnen. :tummenupp

Äh, skärp er. Hon applicerar bara "13%"-regeln på språket, dvs hon tappar 13% av allt tal från det att det uppstår i hjärnan tills dess att det skrivs med fingrarna. Hade hon haft utmatningen kopplad direkt så hade det nog gått hela vägen.

(nu fattas bara att Gamlot från Åkarp träder in här så är hela mobbningsklubben samlad)

Tycker det verkar som en mycket bra programidé.

Mamman vill adoptera bort sitt barn. OK, trist men kanske ett bra beslut om barnet får det bättre hos några andra föräldrar :tummenupp

Nya barnlösa föräldrar får ett efterlänktat barn :tummenupp

TV får möjlighet att göra populära program. Det innebär att antällda kan behålla jobben. Titarsiffror höjs som resulterar i annonsintäkter. Staten får skatteintäkter och samhället går runt ekonomiskt :tummenupp

Såpatittarna kan kolla på tv efter veckans hårda arbete :tummenupp

Var är problemet? Om 6 månader gäspar man åt detta. Då är det något annat "sjukt".

Tessan skrev:
Men kalla på honom då så kan ni kanske göra mig LIIITE ledsen om ni hjälps åt..

Och vem har sagt att jag inte är fjortis? Jag tror inte att nån av er har nån jävla aning om hur gammal jag är.

(kan ni läsa det nu?) :kocko
Faktum är väl att; om man åberopar begreppet fjortis tas nog ingen som helst hänsyn till vederbörandes faktiska ålder. Det är vad jag har förstått iallafall.

Nåväl.

Svenskamaffian - Kolla här: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=43812

:hej

Freppa skrev:
Äh, skärp er. Hon applicerar bara "13%"-regeln på språket, dvs hon tappar 13% av allt tal från det att det uppstår i hjärnan tills dess att det skrivs med fingrarna. Hade hon haft utmatningen kopplad direkt så hade det nog gått hela vägen.

Aha!
Jag har undrat över McB:s senaste avatar, nu anar jag ju ngt (hum, "ngt" kanske blir mobbat också...) stort och viktigt här...men jag måste ha missat någon (ej ngn) viktig tråd i ämnet?!

Upplys mig! :)

Tessan, det är ingen idé att bli upprörd. McB har koll på tiden men ingen hoj. Freppa har kraschat för många gånger för att ha en enda hjärncell i funktion, dessutom är även han frustrerad av att vara utan hoj. Silwer, ja Silwer han är bara Silwer. Det räcker som ursäkt.

:D

Mao, det är såhär det fungerar.

gladh

Jag fyller 25 snart, är man fjortis då? Jag vill vara fjortis, men hellre femtis eller sextis.

Zigge skrev:
Aha!
Jag har undrat över McB:s senaste avatar, nu anar jag ju ngt (hum, "ngt" kanske blir mobbat också...) stort och viktigt här...men jag måste ha missat någon (ej ngn) viktig tråd i ämnet?!

Upplys mig! :)

13% är 13%. Som 42 ungefär, dvs. ett svar som fungerar överallt.

Fattar inte riktigt varför alla blir så upprörda för? Här får mamman själv välja vilken familj som ska ta hand om hennes barn. Barn blir adopterade dagligen antar jag så vad är problemet, viserligen så är det väl inga tv-team med vid en vanlig adoption men där tror inte jag att mamman får välja familj själv utan det fixar kliniken?

eisbaer skrev:
Du är dessutom skallig. Men hej, det är okej! :näsblod

Nej men den kvinna, med undermåliga svenskakunskaper, som nyss klippte mig missförstod så jag har en annan frisyr nu. När jag blir flint ska jag ha Pim frilla.

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back