Nu ere stora förändringar på gång!

Funatic skrev:
2204858 Tack tack!

Blir i januari som det ser ut... orutin...

Då är min barnvagn inkörd redan(3:e Nov prelimenärt). Ska vi rejsa då eller måste du hålla dig under 3000 rpm? Lagom med lite gemensam ledighet nästa höst då eller? :yoparty Eftersom du inte har nån hoj kanske du kan vara barnvakt medans jag åker lite om dagarna? :7peta

*CASHMAN* skrev:
2235183 Då är min barnvagn inkörd redan(3:e Nov prelimenärt). Ska vi rejsa då eller måste du hålla dig under 3000 rpm? Lagom med lite gemensam ledighet nästa höst då eller? :yoparty Eftersom du inte har nån hoj kanske du kan vara barnvakt medans jag åker lite om dagarna? :7peta

Får väl gratta dig med då!! en annan har kanske gjort fel o börjat med barn, men dom är rätt stora och klarar sig själva, är med kompisar, så man har tid att förspilla på sig själv..men det gör man gärna :tummenupp

Du gjorde säkert alldeles rätt :tummenupp
Jag såg dig förresten på hojen idag, jag var i Köping och hämtade en spis...

sporTlovEr skrev:
2235915 Får väl gratta dig med då!! en annan har kanske gjort fel o börjat med barn, men dom är rätt stora och klarar sig själva, är med kompisar, så man har tid att förspilla på sig själv..men det gör man gärna :tummenupp

Jag kan vara barnvakt åt hojen din. (Om du plockar bort väskorna först.) :)

*CASHMAN* skrev:
2235183 Eftersom du inte har nån hoj kanske du kan vara barnvakt medans jag åker lite om dagarna? :7peta

Funatic skrev:
2255913 Du gjorde säkert alldeles rätt :tummenupp
Jag såg dig förresten på hojen idag, jag var i Köping och hämtade en spis...

Jag kan vara barnvakt åt hojen din. (Om du plockar bort väskorna först.) :)

Hmm, behöver jag inte en monteringssats först?
Eller varför inte två? :mad: :3freak

Grattis Funatic!!!!

Jag har oxå en på gång!
Leverans till jul, så jag hoppas han/hon är självgående till nästa säsong... :tungan
Lägger upp en bild på projekt Bäsen. Här 10 veckor och 4 dagar:

Bifogat

• Bäsen_10v+4d.JPG
    Bäsen_10v+4d.JPG
    138.3 KB · Visningar: 39
Grattis Hansome...detta håller på och bli en Pappa-klubb, och som vanligt tar jag täten i pappaklubben med 3 barn på 3 år :wiggle

VaLLe skrev:
2268143 Grattis Hansome...detta håller på och bli en Pappa-klubb, och som vanligt tar jag täten i pappaklubben med 3 barn på 3 år :wiggle

JA Grattis till dig med Hansome :banana Detta borgar fint för framtida Juniorremsor.

Och Valle!! Det är som vanligt att TJEJEN bestämmer när det skall bli barn :7peta så det är väl hennes förtjänst att du leder där, el så kan du inte hålla fingrar och något annat i styr.. :lol .Men det är bra jobbat :hihi

Last edited:
hansome skrev:
2267061 Grattis Funatic!!!!

Jag har oxå en på gång!
Leverans till jul, så jag hoppas han/hon är självgående till nästa säsong... :tungan
Lägger upp en bild på projekt Bäsen. Här 10 veckor och 4 dagar:
Grattis Mattias :tummenupp

En Bäse och en Busa! :yoparty

Det är inte dåligt jobbat! :2cool Om man nu får/kan behålla Busan...

Om Ni snart ser en annons med titeln:

Hayabusa säljes eller byts mot Barnvagn, vet ni vem som är den skyldige :rofl

Last edited:
hansome skrev:
2270172 En Bäse och en Busa! :yoparty

Det är inte dåligt jobbat! :2cool Om man nu får/kan behålla Busan...

Om Ni snart ser en annons med titeln:

Hayabusa säljes eller byts mot Barnvagn, vet ni vem som är den skyldige :rofl

Hmmm! När min fru blev gravid så var det första hon sa: "-Köp en ny motorcykel så vi kan åka på långsemester, det här blir sista chansen på många år!"

Lite snopen blev jag allt, men nästa vecka drar vi till Narvik genom Norge på en fullpackad VFR. :banana

Grattis i alla fall och vi blir många som blir pappalediga snart då. Vår dimper ner i början av november om allt går som det ska!

hansome skrev:
2270172Hayabusa säljes eller byts mot Barnvagn, vet ni vem som är den skyldige :rofl

:rofl :rofl :rofl Dagens

sporTlovEr skrev:
2268747Och Valle!! Det är som vanligt att TJEJEN bestämmer när det skall bli barn :7peta så det är väl hennes förtjänst att du leder där, el så kan du inte hålla fingrar och något annat i styr.. :lol .Men det är bra jobbat :hihi

Nej,nej..Lärde du dig inte vad avbrutet samlag innebär??

Det betyder att JAG bestämmer :blah

VaLLe skrev:
2271645 :rofl :rofl :rofl Dagens

Nej,nej..Lärde du dig inte vad avbrutet samlag innebär??

Det betyder att JAG bestämmer :blah

JA med tanken på 3 barn på 3 år så tror jag du har missuppfattat hur man använder sig av det, man måste dra ut den i tid då.. :D :rofl

Skämt åsido, barn är härliga! När de sover iaf.. :rolleyes:

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...