Nu åker den ut!!!

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ducati Monster S4R
Var ute på en rejäl sväng idag med min 6a & min 9a och konstaterade att min 9a suger.

Den är för klumpig helt enkelt.

6an känns piggare hur man än gör, den rockar fett :yoparty

Kommer med största sannolikhet att byta upp mig till en 10a i morgon.

Den måste ju kännas piggare hoppas jag.

Fan va bra, då kanske jag blir snabbare än DonQ :hihi

/M
 
Mike the bike skrev:
Var ute på en rejäl sväng idag med min 6a & min 9a och konstaterade att min 9a suger.

Den är för klumpig helt enkelt.

6an känns piggare hur man än gör, den rockar fett :yoparty

Kommer med största sannolikhet att byta upp mig till en 10a i morgon.

Den måste ju kännas piggare hoppas jag.

Fan va bra, då kanske jag blir snabbare än DonQ :hihi

/M

Om man bara tittade på rubriken så kunde man tro att det var tanten det handlade om. :rofl :banana
 
Mike the bike skrev:
Var ute på en rejäl sväng idag med min 6a & min 9a och konstaterade att min 9a suger.

Den är för klumpig helt enkelt.

6an känns piggare hur man än gör, den rockar fett :yoparty

Kommer med största sannolikhet att byta upp mig till en 10a i morgon.

Den måste ju kännas piggare hoppas jag.

Fan va bra, då kanske jag blir snabbare än DonQ :hihi

/M

Det var en -03:a du hade väl?? Har du fixat den efter vurpan än? eller det var inte du?
 
Jo men det hindrar ju inte att man tecknar sin bästa polare som handledare :hihi

Var ute 20 mil idag då vi alternerade mellan 6an å 9an vilket nästan slutade i slagsmål då båda ville köra 6an sista biten.

Jag kände inte så här förr, kanske är det sen jag började köra bana med den andra 6an som är superlätt som jag vant mig vid lätthanterligheten hos en 6a.

10an är ju minst lika smidig men med ännu mer krut än 9an :skrämd

Vi får väl se.


/M


Silwer skrev:
som fan så pass iaf, du saknade körkort va?
 

Bifogat

  • Blågul2.jpg
    Blågul2.jpg
    66.7 KB · Visningar: 235
Mike the bike skrev:
Var ute på en rejäl sväng idag med min 6a & min 9a och konstaterade att min 9a suger.

Den är för klumpig helt enkelt.

6an känns piggare hur man än gör, den rockar fett :yoparty

Kommer med största sannolikhet att byta upp mig till en 10a i morgon.

Den måste ju kännas piggare hoppas jag.

Fan va bra, då kanske jag blir snabbare än DonQ :hihi

/M
Hypervarning, du blir inte snabbare med en 10:a däremot så kommer du att klota hårdare, det bästa är att lära sig köra fort i kurvorna med en snäll hoj, fortsätt med dina 6:or :tummenupp
 
Mike the bike skrev:
Jo men det hindrar ju inte att man tecknar sin bästa polare som handledare :hihi

Var ute 20 mil idag då vi alternerade mellan 6an å 9an vilket nästan slutade i slagsmål då båda ville köra 6an sista biten.

Jag kände inte så här förr, kanske är det sen jag började köra bana med den andra 6an som är superlätt som jag vant mig vid lätthanterligheten hos en 6a.

10an är ju minst lika smidig men med ännu mer krut än 9an :skrämd

Vi får väl se.


/M
Jo den där zx10r är nog ett monster, risken är att den är lite för mycket bara.
 
Du har en poäng där faktiskt.

Men jag lider av svåra tvångstankar vad gäller "mer är bättre".

Å den har ju definitivt mer av allt utom vikt :yoparty

Vet inte men tror den är mycket lätthanterlig, med det inte sagt att den är lättkörd vilket jag inte tror.

/M



GSXR1100R skrev:
Hypervarning, du blir inte snabbare med en 10:a däremot så kommer du att klota hårdare, det bästa är att lära sig köra fort i kurvorna med en snäll hoj, fortsätt med dina 6:or :tummenupp
 
Ledsen men jag vågar inte, finns flera skäl.

1) Konstig logga.
2) Taskig design (ta inte illa upp)
3) Fel färkombinationer.
4) Jag sitter illa på den.
5) Kommer från fel provins i Japan.
6) Min tjej gillar Kawasaki
7) DonQ gilla Kwakkern mer
8) Min ofödde Moto GP härskare gillar Kawa.
9) Mina 2 tibetanska spaniels gillar bara ljudet av pappas Kawor (Fråga MW vad som händer om man försöker gå för nära) :hihi

mmmm listan kan göras lång, tyvärr.

Men din är ju såklart jättefin å snabb, alldeles säkert, såg ja ju på falken


Strider skrev:
Våga prova Yamaha. :tummenupp
 
Mike the bike skrev:
Du har en poäng där faktiskt.

Men jag lider av svåra tvångstankar vad gäller "mer är bättre".

Å den har ju definitivt mer av allt utom vikt :yoparty

Vet inte men tror den är mycket lätthanterlig, med det inte sagt att den är lättkörd vilket jag inte tror.

/M
Effektsvagare hojar är lättare att bemästra, även hojar med ett brett register är mumma för en rookie
 
Är jag en Rookie :va

Jo det är väl så, fn också :huvet

Jag vill ju bli lika snabb som du.

/M


GSXR1100R skrev:
Effektsvagare hojar är lättare att bemästra, även hojar med ett brett register är mumma för en rookie
 
Mike the bike skrev:
Är jag en Rookie :va

Jo det är väl så, fn också :huvet

Jag vill ju bli lika snabb som du.

/M
Öhhh du har ringt fel nummer.... jag är inte snabb, men jag har kul ändå
 
Jag talar å mitt teams vägnar när jag med orubblig tro fast står vid att inget slår en Kawa.

Att något skramlar har väl aldrig varit bra :va

Kanske skall kolla alla muttrar å skruvar. :hihi

Nä jag har rätt så får det bli, allt blir enklare om du håller med då jag aldrig ger mig på denna punkt :fatta! .

/M




Strider skrev:
Alla dina argument är oantastbara , men Skramlaha är snabbare. Och snabbare är ju vad du vill vara, eller hur?

:)
 
Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Back
Top