Nu är det klart!

Nordgren skrev:
Du borde satsa på Yamaha eller Aprilia. I nästa liv ska jag köra Yamaha och skulle jag mot all förmodan ha pengar då skulle det bli Aprilia. De hojarna har både bättre chassi och motor. Medans det på Hondan är lättast att komma åt att bestycka annars finns det väl inga andra fördelar. Den är förstås billigare i drift än Aprilia men dyrare än Yamaha.

Jodå, fast drömma sig bort är lite kul. TSR är ball, en du har inga kontakter på en TSR500? ;)

oFFkeFF skrev:
Jodå, fast drömma sig bort är lite kul. TSR är ball, en du har inga kontakter på en TSR500? ;)

Nej någon TSR500 har jag inte koll på och TSR125 som jag ville ha till mitt TSR museum hade redan sålts, så det blir inget stort museum. Men jag letar vidare så ser någon nått så hör gärna av er

Grattis Oscar, skaffa nu en mek så att du får sova :pannkyss

Nordgren skrev:
Du borde satsa på Yamaha eller Aprilia. I nästa liv ska jag köra Yamaha och skulle jag mot all förmodan ha pengar då skulle det bli Aprilia. De hojarna har både bättre chassi och motor. Medans det på Hondan är lättast att komma åt att bestycka annars finns det väl inga andra fördelar. Den är förstås billigare i drift än Aprilia men dyrare än Yamaha.

OCH DET SÄGER DU 24 TIMMAR EFTER ATT DU HAR LURAT PÅ MIG EN HONDA????????? :fatta!

oscar skrev:
OCH DET SÄGER DU 24 TIMMAR EFTER ATT DU HAR LURAT PÅ MIG EN HONDA????????? :fatta!

Ny Honda och ny Yamaha är det inte någon större skillnad på.
Men för mig som inte har råd med varken en ny honda eller yamaha, utan är ute efter något beggat som är 2-4 år, så är det nog Yamaha som gäller till nästa år, mest för att det inte finns så många 01-honda och framåt till salu, iaf inte i rätt prisklasser.

Nr:18 skrev:
Hela din tvåtaktssatsning är ett resultat av grupptryck :fatta!

Det är väl snarare att han sett ljuset. Det räcker med att få testa hojen en dag tydligen, så jag får väl låna ut min hoj till fler.
Kan ju också vara så att han vill köra i den största SM-klassen 2005 och framför allt att han vill komma ut utomlands och köra. Det är fler 250cc förara som kör internationellt är vad det är i de andra klasserna tillsammans.

Jag och Oscar har pratat ut om han köpt Honda, så nu är vi inte lika osams längre

du kan vara lugn Honda RS 250 -05 är ett riktigt vinnarämne, det har jag hört från säker källa :D

Swedie skrev:
kan de inte bara stoppa i en 4taktsmotor i det där chassit istället så slipper vi kallstarterna varje morgon i depåerna. Ibland är jag nära och börja gasta elaka saker som antingen får dom att gråta eller hoppar på en. Ja "dom". Du är nu en av "dom".

Blir SBK för mig med 04 R1an. Blev bestämt nu för 30 minuter sedan. :) yay
Det e ju trotsallt en roadracing bana och ingen camping vi lever på :] vänta bara tills du kör i utlandet och då menar jag inet norge finland danmark typ tyskland osv.. där brummar de med hojjarna 24/7 så jävla härligt :P
hare :D

nIKOLa skrev:
Det e ju trotsallt en roadracing bana och ingen camping vi lever på :] vänta bara tills du kör i utlandet och då menar jag inet norge finland danmark typ tyskland osv.. där brummar de med hojjarna 24/7 så jävla härligt :P

Ja nästa år tolererar jag inte att bli plockad på yttern i depåkurvan på Åsen av en liten fjunis på en 125a! :fatta!

nIKOLa skrev:

Dessutom varmkörs det fyrtaktare i GP-depåerna dygnet runt, det utan ljuddämpare, något definitivt överröstar tvåtaktsvarmkörning..

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back